Jump to content

Parametry Turnigy AX 4005Q


TooM
 Share

Recommended Posts

Dzięki.

Jednak dalej brak mi elementarnych informacji.Daniel Lux z DE próbował do L 161 w skali 1/12 zielonych silników turnigy 4008 D oraz Q , 4006 Q , jednak najlepiej do wymogów regulaminu ACES dopasował się 4005Q .

Bez problemów chodził na 6S a obroty x skok były zgodne z regulaminem no i czas lotu na regulaminowych pakietach wystarczał na całą walkę.

Prąd miał na poziomie 30A,śmigło APC 8x4 wyprzedzenie 18.

Niestety w HK silnik ten zniknął z oferty i trzeba kombinować czym go zastąpić.

Link to comment
Share on other sites

Stepan Dokoupil z 3D lab print do swoich drukowanek stosowal na poczatku silnik rozmiaru 4008-620 kV pod smiglo 9/6


 

Sa silniki 4006-620kV:


 

Jest tez ciupke wiekszy silnik 4108-620kV GARTT (ostatnio kupilem 2 mniejsze silniki tej firmy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakoscia):


 

 

Wracajac do samego poboru pradu to jakos bardzo duzy - ciekaw jestem co to za regulaminowe pakiety 6s, ktore przy obciazeniu 30A daja regulaminowy czas walki...  Aby wylatac 7 minut w klasie 2.5cm3 to nominalny ciagly prad z pakietu 6S musi byc na poziomie 15.5A (40wh/6/3.7 = 1800mAh -> 7 mint walki -> A = C/t = 1.8Ah/(7min/60min) = 15.5A). Dla klasy 3.5 (50Wh) - 19A, dla .25 (67Wh) - 25.8A.

Link to comment
Share on other sites

30 A mierzyliśmy cęgami Graupnera więc niekoniecznie jest to prawda ,no i był to prąd max

.Daje to jednak rozeznanie bo nie było to 10 A czy 12.

Tak więc wyliczony przez ciebie prąd 19A całkiem możliwe że pobierał w locie .

Pakiet miał 2200 mAh 6 S, a więc dalej szukam parametrów 4005Q lub takiego silnika bo na nim latał rewelacyjnie.

Te Gartt wyglądają ciekawie i jeszcze jak piszesz są dobrej jakości ,no,no.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.