Jump to content

nowy os max 15 cv-a :p


eze

Recommended Posts

Posted

Skończmy wreszcie tematy o samozapłonowcach i wesmy sie za powazne silniki.

Właśnie przylecial do mnie z za wielkiego oceanu nowiutki silniczek 15 cv-a.

Dla niewtajemniczonych dodam ze to prawdziwy morderca combatów .Obroty 19 000 waga 170.Niewiele mozna znalesc na temat tego silnika w google.Moze ktos uzytkuje ??

Sprzedawca zapewnial mnie ze "ten silnik jest bardzo dobry*", niezrozumialem o co chodzi ale mysle ze cos w tym jest.

 

Silnik bedzie docierany w sobote takze opisze co jak i na jakiej swieczce i smigielku.

 

 

hydeawayosmax15cva600dv4.jpg

hydeawayosmax15cva600dv4.be89811eca.jpg

 

* tak będzie lepiej

Hubert

Posted

Silnik jest łozyskowany rozni sie od wersji LA.Gabaryty podobne ,leciutki tłumik.W sobote nakrece film z odpalania i wzuce na youtube. 8)

 

Dziwne ze silnik posiada dekiel zakorbowy wykonany z plastiku (plastyku).

Teraz to zabawki z plastyku i nocnik z plastyku wszystko z plastyku wyglada pożądnie ,moze obniza wage :]

Posted

Skończmy wreszcie tematy o samozapłonowcach i wesmy sie za powazne silniki.

Właśnie przylecial do mnie z za wielkiego oceanu nowiutki silniczek 15 cv-a.

 

 

:evil:

Rozumiem, że to jedynie słuszne silniki? :shock:

Co na to benzynowcy?

Nie wspomnę o dinozaurach, którym Jaskółki, Sokoły, a później Zeiss'y i inne Rytmy palce siekały?

I dlaczego o takiej popierdółce 2,5 ccm? Zacznijmy (weźmy się) co najmniej od 15 ccm, a nawet więcej i niekoniecznie zza oceanu :wink:

Posted

heheh widze ze nietylko mi podoba sie ten silniczek :evil:

 

Dzisiaj 1 odpalenie i uwaga uwaga .Paliwo 1 % nitro 19 tld Przylozenie rozrusznika i pyk po 3 sec silnik zaczol pracowac.Oczywiscie max otwarta przepustnica iglica wysokich obrotow wykrecona ile sie da i idzie kociol z tlumika .Przepalilem narazie 2 zbiorniki i przy delikatnym dokrecaniu iglicy bardzo sie grzeje bede musial przepalic jeszcze z 1 litr na hamowni.Mam nadzieje ze nietrzeba bedzie go dlugo docierac jak asp

Posted
Sprzedawca zapewnial mnie ze "ten silnik jest bardzo dobry*", niezrozumialem o co chodzi ale mysle ze cos w tym jest.

Kiedys sprzedawca silnika Raduga 7 zapewnial mnie tak samo :mrgreen:

A powaznie, to silnik ma bardzo dobre recenzje w sieci, poza... niklem.

 

Rozumiem, że to jedynie słuszne silniki? :shock:

Co na to benzynowcy?

Nie wspomnę o dinozaurach, którym Jaskółki, Sokoły, a później Zeiss'y i inne Rytmy palce siekały?

Zamiast przerabiac samozaplon na zarowy, to odwrotnie (OS 40FP) :wink:

p1040554bq5.jpg

I dlaczego o takiej popierdółce 2,5 ccm? Zacznijmy (weźmy się) co najmniej od 15 ccm, a nawet więcej i niekoniecznie zza oceanu :wink:

Na przyklad:

 

p1040546ry5.jpg

Posted
to prawdziwy morderca combatów

No ,jak go skręcisz do dopuszczalnych 17000 obrotów to już nie będzie ta sprawność .Do tego dochodzi suma śmigłs 12.Może do PZL-ki Ecika ,tam się ta Osa sprawdziła, ale bez pomiarów obrotów .Zobaczymy jak będzie chodził w p40.

W Poznaniu, w biegu finałowym obroty były mierzone u wszystkich zawodników i tu może być kłopot,ale waga silnika jest wielce zachęcająca.

  • 2 weeks later...
Posted
Moze ktos uzytkuje ??

Silnik juz umarl-stracil kompresje.Mimo ze na lozyskach :twisted:

Po czasie (intensywne uzytkowanie) czyli po 30 lotach , okolo godziny jeden.

Szkoda kasy,OS LA dziala tak samo ,nie jest wyzylowany/podrasowany przez co dziala dluzej.A te pare gram wiecej to juz bez znaczenia.Na poczatku bylem zadowolony,bo dzialal,teraz juz mniej,bo nie mam ciagu,ale za to mam ,,bardzo dobry silnik''

Posted

30 godzin pracy to wcale nie tak mało.

Do zwykłych zastosowań taki LA może być ale w kombacie się nie sprawdzi.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.