bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 robraf, zaloze sie ze gdy cos nawali i bedziesz chcial reklamowac powiedza ze nie masz doswiadczenia i sam zepsules, nastepnie dadza ci propozycje zakupu nowego silnika EDIT ErAsSo, po odbiorniku tez bym sie cudow nie spodziewal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TEQ Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie oszukujmy się... To jest nastawione na jak największy zysk! Części zamienne/zapasowe pewnie będą sporo kosztowały. W prawdzie nie wielu ludzi będzie to zbierać, ale na pewno znajdą się tacy co zbiorą całą kolekcje. Zbierać będą tylko ci, który nie mają pojęcia o prawdziwym modelarstwie lotniczym. Będą chcieli nauczyć się latać modelem, który zaraz rozbiją (przecież to spitfire! Na pewno nie będzie się tym łatwo latało) Po prostu jest tak jak z każdą poprzednią częścią tej gazety. Po prostu nie opłaca się tego kupować, zbierać. Już lepiej te pieniądze przeznaczyć na porządny model z dobrym wyposażeniem. Edit: Biorąc pod uwagę że pierwszy numer kosztuje 4,90 drugi 14,90 a każdy następny 34,90 a numerów będzie 71 to model będzie kosztować 2427,90 + koszt silnika+ koszt ich cudownej "aparatury". Więc czy warto...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie oszukujmy się... To jest nastawione na jak największy zysk! Części zamienne/zapasowe pewnie będą sporo kosztowały. W prawdzie nie wielu ludzi będzie to zbierać, ale na pewno znajdą się tacy co zbiorą całą kolekcje. Zbierać będą tylko ci, który nie mają pojęcia o prawdziwym modelarstwie lotniczym. Będą chcieli nauczyć się latać modelem, który zaraz rozbiją (przecież to spitfire! Na pewno nie będzie się tym łatwo latało) Po prostu jest tak jak z każdą poprzednią częścią tej gazety. Po prostu nie opłaca się tego kupować, zbierać. Już lepiej te pieniądze przeznaczyć na porządny model z dobrym wyposażeniem. Edit: Biorąc pod uwagę że pierwszy numer kosztuje 4,90 drugi 14,90 a każdy następny 34,90 a numerów będzie 71 to model będzie kosztować 2427,90 + koszt silnika+ koszt ich cudownej "aparatury". Więc czy warto...? a pozatym spitfire jest bardzo szybki , po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm a nie 2,5-3,5ccm lub elektrycznym za te kase to zbudowalbym doslownie okolo 15 modeli łacznie z folią ( chodzi mi o same płatowce bez elektroniki albo 4 porządne fun fly lub akrobaty gotowe do lotu Edit : sama balsa 3mm z której pewnie jest zbudowany kosztuje okolo 4,2zl za deske wiec za okolo 50zl sam se zrobie takiego spitfire tylko pod 3,5ccm bo 7,5ccm cos mi nierówno chodzi gdyby dali kady numer po np 7zl albo 9zl to nadrobiliby ilością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm tak szczerze? to ja sie tak uczylem tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm tak szczerze? to ja sie tak uczylem tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia aha ale głównie mi chodzilo że to duzy ciezki model i dotego półmakieta a trener to zupełnie co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bh91 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Za te 2500zł to można kupić model i turbinke jetjoe do niego Już widzę ludzi wyrzucajacych odbiornik do nieba po pierwszym i ostatnim locie Ja kupiłem, będąc świadom tego co z tego będzie, ale zauważyłem śmigło, więc 5 zł wyłożyłem - się zobaczy co to z niego będzie (oczywiście kołpak plastikowy bynajmniej 2 numeru już nie kupię. Powiedzcie, ile taki model jest wart? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 robraf duże modele o wiele lepiej latają Sa spokojniejsze jak i łatwiejsze w opanowaniu niz małe modeliki po 2,5 czy 4cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 bigkris napisał/a: robraf napisał/a: po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm tak szczerze? to ja sie tak uczylem tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia aha ale głównie mi chodzilo że to duzy ciezki model i dotego półmakieta a trener to zupełnie co innego nic sie nie stalo ale i tak model rozwalilem, przestal odpowiadac na sygnaly i na full gazie poszedl na krety :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 robraf duże modele o wiele lepiej latają Sa spokojniejsze jak i łatwiejsze w opanowaniu niz małe modeliki po 2,5 czy 4cm Potwierdzam twoje slowa, widzialem na wlasne oczy, model 5 metrowy znajomego, latal duzo spokojniej i wolniej niz moj trenerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 mi sie dobrze lata trenerkiem na 3,5ccm jak i fun fly pod 7,5ccm a są podobnych rozmiarów ( 1,5m i 1,4m) w trenerze mocy niebrakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 mi sie dobrze lata trenerkiem na 3,5ccm jak i fun fly pod 7,5ccm a są podobnych rozmiarów ( 1,5m i 1,4m) w trenerze mocy niebrakuje a wagowo jak sie przedstawiaja modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 fun fly wazy 2kg do lotu a trener okolo 1,3-1,5kg ( trener taxi a fun fly to hot stuff 3 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 troszke nam sie temat rozjechał glownie chodzilo mi o to żeby za małe pieniądze go przetestować, wsadzić do jakiegoś depro-trenerka, nie za dużego, zeby nie było szkoda jak odbiornik sie skończy w locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 robraf, schodzimy troche z tematu. a tak nawiazujac to smigielka z tego zestawu jest ono okropnie twarde. jesli dobrze pamietam z tak twardym sie jeszcze nie spotkalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 twardosc jest porównywalna do smigiel apc moim zdaniem warto kupic pierwszy numer tylko dla samego smigla i kolpaka wedlug moich obliczen smiglo to ma 7cali ale skoku nieznam sprubuje zamocowac je w mvvsie 3,5ccm zobaczymy co z tego wyjdzie jak bedzie dobrze to kupie jeszcze ze 2 te pierwsze numery ze smiglami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 robraf, tez jestem ciekam jak wypadnie proba, ja narazie daje sobie spokoj z spalinami (chyba ) i przezucam sie na szybowce. rozwazam wlasnie odsprzedanie tego komus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 odpale go niedlugo moze jutro p.s. a co sprzedaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 chodzi mi ogolnie o ten zestaw. ta "balse" bym zostawil a smiglo z kolpakiem mi raczej nie bedzie potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 aha to spoko to moze za symboliczna złotówke? niedługo powiem jak wypadną testy ciag bedzie mierzony na oko ( duzy , sredni, mały hehe:)bo nie mam wagi itp ale mysle że bedzie dobrze bo mój silnik mvvs 3,5 jak narazie latal na smigle 2 lopatowym 9x6 albo 9x5 próbowalem tez 10x6 i tez jako tako wiec powinien sobie poradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 moze byc zlotowka az jestem ciekaw jak wypadnie to smiglo. takie pytanie z ciekawosci. te naklejki na smigla masz wyciete juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.