Skocz do zawartości

Spitfire 1:10 z gazety DeAGOSTINI


Mars_2000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

robraf, zaloze sie ze gdy cos nawali i bedziesz chcial reklamowac powiedza ze nie masz doswiadczenia i sam zepsules, nastepnie dadza ci propozycje zakupu nowego silnika :lol:

 

 

EDIT

 

ErAsSo, po odbiorniku tez bym sie cudow nie spodziewal

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Nie oszukujmy się... To jest nastawione na jak największy zysk! Części zamienne/zapasowe pewnie będą sporo kosztowały. W prawdzie nie wielu ludzi będzie to zbierać, ale na pewno znajdą się tacy co zbiorą całą kolekcje. Zbierać będą tylko ci, który nie mają pojęcia o prawdziwym modelarstwie lotniczym. Będą chcieli nauczyć się latać modelem, który zaraz rozbiją (przecież to spitfire! Na pewno nie będzie się tym łatwo latało) Po prostu jest tak jak z każdą poprzednią częścią tej gazety. Po prostu nie opłaca się tego kupować, zbierać. Już lepiej te pieniądze przeznaczyć na porządny model z dobrym wyposażeniem.

 

Edit:

Biorąc pod uwagę że pierwszy numer kosztuje 4,90 drugi 14,90 a każdy następny 34,90 a numerów będzie 71 to model będzie kosztować 2427,90 + koszt silnika+ koszt ich cudownej "aparatury". Więc czy warto...?

Opublikowano
Nie oszukujmy się... To jest nastawione na jak największy zysk! Części zamienne/zapasowe pewnie będą sporo kosztowały. W prawdzie nie wielu ludzi będzie to zbierać, ale na pewno znajdą się tacy co zbiorą całą kolekcje. Zbierać będą tylko ci, który nie mają pojęcia o prawdziwym modelarstwie lotniczym. Będą chcieli nauczyć się latać modelem, który zaraz rozbiją (przecież to spitfire! Na pewno nie będzie się tym łatwo latało) Po prostu jest tak jak z każdą poprzednią częścią tej gazety. Po prostu nie opłaca się tego kupować, zbierać. Już lepiej te pieniądze przeznaczyć na porządny model z dobrym wyposażeniem.

 

Edit:

Biorąc pod uwagę że pierwszy numer kosztuje 4,90 drugi 14,90 a każdy następny 34,90 a numerów będzie 71 to model będzie kosztować 2427,90 + koszt silnika+ koszt ich cudownej "aparatury". Więc czy warto...?

 

a pozatym spitfire jest bardzo szybki , po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm a nie 2,5-3,5ccm lub elektrycznym

za te kase to zbudowalbym doslownie okolo 15 modeli łacznie z folią ( chodzi mi o same płatowce bez elektroniki albo 4 porządne fun fly lub akrobaty gotowe do lotu

 

Edit : sama balsa 3mm z której pewnie jest zbudowany kosztuje okolo 4,2zl za deske wiec za okolo 50zl sam se zrobie takiego spitfire tylko pod 3,5ccm bo 7,5ccm cos mi nierówno chodzi

 

gdyby dali kady numer po np 7zl albo 9zl to nadrobiliby ilością

Opublikowano
po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm

 

tak szczerze? to ja sie tak uczylem :D tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia :D

Opublikowano
po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm

 

tak szczerze? to ja sie tak uczylem :D tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia :D

 

aha ale głównie mi chodzilo że to duzy ciezki model i dotego półmakieta a trener to zupełnie co innego

Opublikowano

Za te 2500zł to można kupić model i turbinke jetjoe do niego :D Już widzę ludzi wyrzucajacych odbiornik do nieba po pierwszym i ostatnim locie :D

 

Ja kupiłem, będąc świadom tego co z tego będzie, ale zauważyłem śmigło, więc 5 zł wyłożyłem - się zobaczy co to z niego będzie (oczywiście kołpak plastikowy :D bynajmniej 2 numeru już nie kupię. Powiedzcie, ile taki model jest wart?

Opublikowano
bigkris napisał/a:

robraf napisał/a:

po drugie kto to sie uczy latac na silniku 6,5ccm

 

 

tak szczerze? to ja sie tak uczylem :D tylko ze mialem trenerka, prawie zadnego doswiadczenia :D

 

 

aha ale głównie mi chodzilo że to duzy ciezki model i dotego półmakieta a trener to zupełnie co innego

 

nic sie nie stalo :D ale i tak model rozwalilem, przestal odpowiadac na sygnaly i na full gazie poszedl na krety :twisted:

Opublikowano
robraf duże modele o wiele lepiej latają:D Sa spokojniejsze jak i łatwiejsze w opanowaniu niz małe modeliki po 2,5 czy 4cm

 

Potwierdzam twoje slowa, widzialem na wlasne oczy, model 5 metrowy znajomego, latal duzo spokojniej i wolniej niz moj trenerek :lol:

Opublikowano
mi sie dobrze lata trenerkiem na 3,5ccm jak i fun fly pod 7,5ccm a są podobnych rozmiarów ( 1,5m i 1,4m) w trenerze mocy niebrakuje
a wagowo jak sie przedstawiaja modele?
Opublikowano

troszke nam sie temat rozjechał :D

 

glownie chodzilo mi o to żeby za małe pieniądze go przetestować, wsadzić do jakiegoś depro-trenerka, nie za dużego, zeby nie było szkoda jak odbiornik sie skończy w locie :D

Opublikowano

robraf, schodzimy troche z tematu.

 

a tak nawiazujac to smigielka z tego zestawu jest ono okropnie twarde. jesli dobrze pamietam z tak twardym sie jeszcze nie spotkalem

Opublikowano

twardosc jest porównywalna do smigiel apc

moim zdaniem warto kupic pierwszy numer tylko dla samego smigla i kolpaka

 

wedlug moich obliczen smiglo to ma 7cali ale skoku nieznam

sprubuje zamocowac je w mvvsie 3,5ccm zobaczymy co z tego wyjdzie

jak bedzie dobrze to kupie jeszcze ze 2 te pierwsze numery ze smiglami

Opublikowano

robraf, tez jestem ciekam jak wypadnie proba, ja narazie daje sobie spokoj z spalinami (chyba :D ) i przezucam sie na szybowce. rozwazam wlasnie odsprzedanie tego komus :D

Opublikowano

aha to spoko to moze za symboliczna złotówke?

niedługo powiem jak wypadną testy ciag bedzie mierzony na oko ( duzy , sredni, mały hehe:)bo nie mam wagi itp ale mysle że bedzie dobrze

bo mój silnik mvvs 3,5 jak narazie latal na smigle 2 lopatowym 9x6 albo 9x5 próbowalem tez 10x6 i tez jako tako wiec powinien sobie poradzic

Opublikowano

moze byc zlotowka :D az jestem ciekaw jak wypadnie to smiglo. takie pytanie z ciekawosci. te naklejki na smigla masz wyciete juz?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.