Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zabija go ten skok na 12'.Jak nam Biela dobrał śmigło czterołopatowe do Saito w Thunderbolcie to chciało silnik rozwalić.Wcześniej oblataliśmy na Xoar dwułopatowym i było super.Silnik się wkręcał bez problemów.Po założeniu Bieli tragedia.Nie dał się poprawnie wyregulować ,przy przejściach i wyższych obrotach zaczęły się pojawiać dziwne stuki.Daliśmy sobie spokój bo szkoda nowego silnika.Lata na Xoar i jest dobrze.

Zobacz w HK.Są drewniaki trójłopatowe,Sam kupiłem 15x8  do 20 cc,ale jeszcze nie przyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo Włodek wreszcie się zdecydowałeś !!!!! a jak jechałem po swój to mogłeś się wtedy zdecydować miał byś 100 euro w kieszeni . A olej wiesz jaki używać ? mnie kazali używać Motul 800 pod rygorem unieważnienia gwarancji.

W tamtym silniku to było pokłosie tego co stało się w Nowym Targu jak go przegrzałeś  - tak myślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Silniczek pracuje bardzo ładnie.

 

Czy przypadkiem folia nad kapciuszkami się nie pomarszczyła?

 

Pozdrawiam,

Maciej

Folia czy z czego tam są te osłony ma prawo się marszczyć gdyż w oryginale te osłony były z płótna i miały się marszczyć w miarę uginania się amortyzatora goleni, ale mnie bardzo dziwi ten kanciasty kadłub.

Miał on zupełnie inny przekrój niż ma ten model. Widać to nawet na zdjęciu który trochę wyżej wstawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.