Domin Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Witam serdecznieJak w temacieSilnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku?Do czego służy ta złota fajeczka?Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów.Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu? Z góry dziekuje za pomoc:)PozdrawiamDominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BINIU 98 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Witam serdecznie Jak w temacie Silnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku? Do czego służy ta złota fajeczka? Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów. Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu? image.jpg image.jpg image.jpg Z góry dziekuje za pomoc:) Pozdrawiam Dominik Witam. Dominiku niektóre typy gaźników mają dodatkowe zasilanie w paliwo w postaci pompki ręcznej ( mieszek gumowy ) używany przed rozruchem silnika .Połącz ten króciec wężykiem z zbiornikiem paliwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjSkPmJibTUAhXiJMAKHSqpA2sQFgg3MAI&url=http%3A%2F%2Fwww.walbro.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FWTseries.pdf&usg=AFQjCNHXZr849JPh4PYgmWmYvUZEThyRCA&sig2=xGRT5Ll7T-HaesNmfRQsLA ( http://www.walbro.com/service-manuals/ ) https://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?s=6c522221f7b3e4eef42ec2768ac5ce9c&t=91742 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Połączyć ten króciec ze zbiornikiem. Ale jak, bezpośrednio czy np trójnikiem połączyć do wezyka tankowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 To nie z tej fajeczki pluje, tylko z dyfuzora niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 A podłącz pod tę "fajeczkę" wężyk z osobną małą buteleczką(odpowietrzoną), a będziesz wiedział po locie czy to z niej (też) pluje, i ewentualnie ile pluje, bo może paliwo pochodzi z dwu źródeł niezależnie od siebie, ale w warunkach statycznych trudno to wyłapać... Albo okaże się, że tu jest sucho.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Ta fajeczka jest zaślepiona i tak ma być. Niestety gaźniki typu Walbro tak mają i syfią do środka. Ja nakładam filtr gąbkowy i nie mam brudu w środku modelu. Tu masz coś o filtrach do naszych silników http://pfmrc.eu/index.php?/topic/64229-filtr-powietrza-czemu-powszechnie-go-brak/page-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dzieki bardzo za odpowiedzi Raczej założę filtr Pozdrawiam Domino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Jest jeszcze inny sposób, ale wymagający trochę pracy. Wiąże się to z przeróbką kolektora dolotowego. Gaźnik należałoby obrócić o 90 st. tak aby dyfuzor ssący umieszczony był w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 A nie załapie kurzu czy paprochów (filtr?) przy starcie czy lądowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Jest jeszcze inny sposób, ale wymagający trochę pracy. Wiąże się to z przeróbką kolektora dolotowego. Gaźnik należałoby obrócić o 90 st. tak aby dyfuzor ssący umieszczony był w dół. Jest to sposób który stosowałem w Extrze . Kątowy wlot (kolektor) z silnika 3W pasujący do gaźnika tillotson w moim ZDZ-cie.To było też dobre rozwiązanie. Brudy nie leciały a latamy tylko z trawy. Nie miałem brudu w kadłubie i jeszcze zaleta tego kątowego wlotu to to że miał kompensację ciśnienia na wlocie co widać na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi