Jump to content

Roto 85 fs-ng pluje paliwem, dziwna fajeczka na gaźniku


Domin

Recommended Posts

Witam serdecznie

Jak w temacie
Silnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku?
Do czego służy ta złota fajeczka?
Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów.
Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu?
post-14867-0-49616700-1497082965_thumb.jpg
post-14867-0-95399500-1497082979_thumb.jpg
post-14867-0-94493400-1497083017_thumb.jpg

 

Z góry dziekuje za pomoc:)
Pozdrawiam
Dominik

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie

 

Jak w temacie

Silnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku?

Do czego służy ta złota fajeczka?

Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów.

Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu?

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

 

Z góry dziekuje za pomoc:)

Pozdrawiam

Dominik

Witam. Dominiku niektóre typy gaźników mają dodatkowe zasilanie w paliwo w postaci pompki ręcznej  ( mieszek gumowy ) używany przed rozruchem silnika .Połącz ten króciec wężykiem z zbiornikiem paliwa .

Link to comment
Share on other sites

A podłącz pod tę "fajeczkę" wężyk z osobną małą buteleczką(odpowietrzoną), a będziesz wiedział po locie czy to z niej (też) pluje, i ewentualnie ile pluje, bo może paliwo pochodzi z dwu źródeł niezależnie od siebie, ale w warunkach statycznych trudno to wyłapać... Albo okaże się, że tu jest sucho..

Link to comment
Share on other sites

Jest jeszcze inny sposób, ale wymagający trochę pracy.

Wiąże  się to z przeróbką kolektora dolotowego.  Gaźnik należałoby obrócić o 90 st. tak aby dyfuzor ssący umieszczony był w dół.

Link to comment
Share on other sites

Jest jeszcze inny sposób, ale wymagający trochę pracy.

Wiąże  się to z przeróbką kolektora dolotowego.  Gaźnik należałoby obrócić o 90 st. tak aby dyfuzor ssący umieszczony był w dół.

Jest to sposób który stosowałem w Extrze . Kątowy wlot (kolektor) z silnika 3W pasujący do gaźnika tillotson w moim ZDZ-cie.To było też dobre rozwiązanie. Brudy nie leciały a latamy tylko z trawy. Nie miałem brudu w kadłubie i jeszcze zaleta tego kątowego wlotu to to że miał kompensację ciśnienia na wlocie co widać na zdjęciu.post-546-0-91584600-1497377341.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.