Skocz do zawartości

Roto 85 fs-ng pluje paliwem, dziwna fajeczka na gaźniku


Domin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Jak w temacie
Silnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku?
Do czego służy ta złota fajeczka?
Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów.
Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu?
post-14867-0-49616700-1497082965_thumb.jpg
post-14867-0-95399500-1497082979_thumb.jpg
post-14867-0-94493400-1497083017_thumb.jpg

 

Z góry dziekuje za pomoc:)
Pozdrawiam
Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Jak w temacie

Silnik pluje paliwem do środka modelu, czy możliwe, ze jest to z tej tajemniczej dla mnie fajeczki na gaźniku?

Do czego służy ta złota fajeczka?

Silnik pracuje poprawnie w całym zakresie obrotów.

Może wystarczy o dprowadzić ta fajeczka wężykiem na zewnątrz maski/ modelu?

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

 

Z góry dziekuje za pomoc:)

Pozdrawiam

Dominik

Witam. Dominiku niektóre typy gaźników mają dodatkowe zasilanie w paliwo w postaci pompki ręcznej  ( mieszek gumowy ) używany przed rozruchem silnika .Połącz ten króciec wężykiem z zbiornikiem paliwa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podłącz pod tę "fajeczkę" wężyk z osobną małą buteleczką(odpowietrzoną), a będziesz wiedział po locie czy to z niej (też) pluje, i ewentualnie ile pluje, bo może paliwo pochodzi z dwu źródeł niezależnie od siebie, ale w warunkach statycznych trudno to wyłapać... Albo okaże się, że tu jest sucho..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta fajeczka jest zaślepiona i tak ma być. Niestety gaźniki typu Walbro tak mają i syfią do środka. Ja nakładam filtr  gąbkowy i nie mam brudu w środku modelu. Tu masz coś o filtrach do naszych silników http://pfmrc.eu/index.php?/topic/64229-filtr-powietrza-czemu-powszechnie-go-brak/page-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze inny sposób, ale wymagający trochę pracy.

Wiąże  się to z przeróbką kolektora dolotowego.  Gaźnik należałoby obrócić o 90 st. tak aby dyfuzor ssący umieszczony był w dół.

Jest to sposób który stosowałem w Extrze . Kątowy wlot (kolektor) z silnika 3W pasujący do gaźnika tillotson w moim ZDZ-cie.To było też dobre rozwiązanie. Brudy nie leciały a latamy tylko z trawy. Nie miałem brudu w kadłubie i jeszcze zaleta tego kątowego wlotu to to że miał kompensację ciśnienia na wlocie co widać na zdjęciu.post-546-0-91584600-1497377341.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.