stema Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Kręciołek Rafale ! Kręciołek. Filmiku nie mogę wyedytować ale klapka ładnie działa ..... tak na wszelki wypadek. Oczywiście zgodnie z zaleceniami kolegów nie będę używał ale się kręci. Taki techniczny przerywnik dla "nudy" klasyki. Jeżeli klapce trzeba dołożyć serwo, kable, jakieś zawiaski, popychacze to jest to masa, a tego lotnictwo nie lubi. Wycięte szczeliny, jeśli już, to może lepiej.
BRoman Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu. By nie rozwijać znanego tematu powiem +12 gr. dla tego modelu nie robi różnicy bo tyle waży moje kompletne udziwnienie. Przesunęło do tyłu 1mm SC. Zawias wykonany z przypadkowej taśmy klejącej więc jest do poprawki by ładniej "leżała klapka". Tak przy okazji może ktoś podeśle mi kilka cm bezbarwnej ,klejącej taśmy mylarowej.
Shock Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Roman ,poprawiłem i edytowałem Ci posta aby było wszystko jasne (wystarczy podczas odtwarzania filmu na YT skopiować z paska adres i wkleić w post) Ciekawe rozwiązanie,być może się przyda w czymś innym bo jak doszliśmy do wniosku wcześniej,tu to chyba zbędne. Nie wiem jak to wpływa ogólnie na wytrzymałość /osłabienie kadłuba -to fabryczny otwór ?
stema Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu... Nie ma dwóch oblicz masy w lotnictwie. Jeżeli "drugie za mało" czyli trzeba doważać to takie oblicze nazywa się złe rozmieszczenie masy, czyli coś jest za ciężkie, a nie coś za lekkie,
heksodus Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Wygląda na fabryczną. Zawsze ten otwór można wykorzystać na inne cele
psiwak Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Roman Ciekawe rozwiązanie ale tak naprawdę to nie będzie wiadomo czy to w ogóle było/będzie potrzebne i coś daje bo nie masz danych takich jak temperatura etc bez klapki. Druga sprawa, zamienił bym tytuł filmu a dokładnie engine na motor jako ze to jest duża różnica.
BRoman Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 Klapka fabryczna przeznaczona na odbiornik. O masie nie podejmuję dyskusji. Rozmieszczenie masy to inna bajka. Liczy się obciążenie i nikt tego nie zmieni (faktu a nie obciążenia) Kopiowałem z YT i nie dało się wkleić .Poproszę kolegę co zamieścił o zmianę na motor. Wystarczy czujnik temperatury i raz z a raz bez klapki. Telemetria. Ale nie wchodzę w laboratorium bo i tak znam wynik czy więcej czy mniej.
Rekomendowane odpowiedzi