Skocz do zawartości

Chłodzenie silnika


BRoman

Rekomendowane odpowiedzi

Kręciołek  Rafale ! Kręciołek.

 

Filmiku nie mogę wyedytować  ale klapka ładnie działa ..... tak na wszelki wypadek.

Oczywiście zgodnie z zaleceniami kolegów nie będę używał ale  się kręci.

Taki techniczny przerywnik dla "nudy" klasyki.

 

Jeżeli klapce trzeba dołożyć serwo, kable, jakieś zawiaski, popychacze to jest to masa, a tego lotnictwo nie lubi.

Wycięte szczeliny, jeśli już, to może lepiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu. By nie rozwijać znanego tematu powiem  +12 gr. dla tego modelu nie robi różnicy bo tyle waży moje kompletne udziwnienie. Przesunęło do tyłu  1mm SC.

 

 

 Zawias wykonany z przypadkowej taśmy klejącej więc jest do poprawki by ładniej "leżała klapka". Tak przy okazji może ktoś podeśle mi kilka cm bezbarwnej ,klejącej taśmy mylarowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roman ,poprawiłem i edytowałem Ci posta aby było wszystko jasne :) (wystarczy podczas odtwarzania filmu na YT skopiować z paska adres i wkleić w post)

Ciekawe rozwiązanie,być może się przyda w czymś innym bo jak doszliśmy do wniosku wcześniej,tu to chyba zbędne.

Nie wiem jak to wpływa ogólnie na wytrzymałość /osłabienie kadłuba -to fabryczny otwór ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu...

Nie ma dwóch oblicz masy w lotnictwie. Jeżeli "drugie za mało" czyli trzeba doważać to takie oblicze nazywa się złe rozmieszczenie masy, czyli coś jest za ciężkie, a nie coś za lekkie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roman

 

Ciekawe rozwiązanie ale tak naprawdę to nie będzie wiadomo czy to w ogóle było/będzie potrzebne i coś daje bo nie masz danych takich jak temperatura etc bez klapki.

Druga sprawa, zamienił bym tytuł filmu a dokładnie engine na motor jako ze to jest duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapka fabryczna przeznaczona na odbiornik.

 

O masie nie podejmuję dyskusji. Rozmieszczenie masy to inna bajka. Liczy się obciążenie i nikt tego nie zmieni (faktu a nie obciążenia)

Kopiowałem z YT i nie dało się wkleić .Poproszę kolegę co zamieścił o zmianę na motor.

Wystarczy czujnik temperatury i raz  z  a raz bez klapki. Telemetria. Ale nie wchodzę w laboratorium bo i tak znam wynik czy więcej czy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.