stema Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Kręciołek Rafale ! Kręciołek. Filmiku nie mogę wyedytować ale klapka ładnie działa ..... tak na wszelki wypadek. Oczywiście zgodnie z zaleceniami kolegów nie będę używał ale się kręci. Taki techniczny przerywnik dla "nudy" klasyki. Jeżeli klapce trzeba dołożyć serwo, kable, jakieś zawiaski, popychacze to jest to masa, a tego lotnictwo nie lubi. Wycięte szczeliny, jeśli już, to może lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu. By nie rozwijać znanego tematu powiem +12 gr. dla tego modelu nie robi różnicy bo tyle waży moje kompletne udziwnienie. Przesunęło do tyłu 1mm SC. Zawias wykonany z przypadkowej taśmy klejącej więc jest do poprawki by ładniej "leżała klapka". Tak przy okazji może ktoś podeśle mi kilka cm bezbarwnej ,klejącej taśmy mylarowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Roman ,poprawiłem i edytowałem Ci posta aby było wszystko jasne (wystarczy podczas odtwarzania filmu na YT skopiować z paska adres i wkleić w post) Ciekawe rozwiązanie,być może się przyda w czymś innym bo jak doszliśmy do wniosku wcześniej,tu to chyba zbędne. Nie wiem jak to wpływa ogólnie na wytrzymałość /osłabienie kadłuba -to fabryczny otwór ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu... Nie ma dwóch oblicz masy w lotnictwie. Jeżeli "drugie za mało" czyli trzeba doważać to takie oblicze nazywa się złe rozmieszczenie masy, czyli coś jest za ciężkie, a nie coś za lekkie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Wygląda na fabryczną. Zawsze ten otwór można wykorzystać na inne cele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Roman Ciekawe rozwiązanie ale tak naprawdę to nie będzie wiadomo czy to w ogóle było/będzie potrzebne i coś daje bo nie masz danych takich jak temperatura etc bez klapki. Druga sprawa, zamienił bym tytuł filmu a dokładnie engine na motor jako ze to jest duża różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Klapka fabryczna przeznaczona na odbiornik. O masie nie podejmuję dyskusji. Rozmieszczenie masy to inna bajka. Liczy się obciążenie i nikt tego nie zmieni (faktu a nie obciążenia) Kopiowałem z YT i nie dało się wkleić .Poproszę kolegę co zamieścił o zmianę na motor. Wystarczy czujnik temperatury i raz z a raz bez klapki. Telemetria. Ale nie wchodzę w laboratorium bo i tak znam wynik czy więcej czy mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi