Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kręciołek  Rafale ! Kręciołek.

 

Filmiku nie mogę wyedytować  ale klapka ładnie działa ..... tak na wszelki wypadek.

Oczywiście zgodnie z zaleceniami kolegów nie będę używał ale  się kręci.

Taki techniczny przerywnik dla "nudy" klasyki.

 

Jeżeli klapce trzeba dołożyć serwo, kable, jakieś zawiaski, popychacze to jest to masa, a tego lotnictwo nie lubi.

Wycięte szczeliny, jeśli już, to może lepiej.

 

Opublikowano

Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu. By nie rozwijać znanego tematu powiem  +12 gr. dla tego modelu nie robi różnicy bo tyle waży moje kompletne udziwnienie. Przesunęło do tyłu  1mm SC.

 

 

 Zawias wykonany z przypadkowej taśmy klejącej więc jest do poprawki by ładniej "leżała klapka". Tak przy okazji może ktoś podeśle mi kilka cm bezbarwnej ,klejącej taśmy mylarowej.

Opublikowano

Roman ,poprawiłem i edytowałem Ci posta aby było wszystko jasne :) (wystarczy podczas odtwarzania filmu na YT skopiować z paska adres i wkleić w post)

Ciekawe rozwiązanie,być może się przyda w czymś innym bo jak doszliśmy do wniosku wcześniej,tu to chyba zbędne.

Nie wiem jak to wpływa ogólnie na wytrzymałość /osłabienie kadłuba -to fabryczny otwór ?

Opublikowano

Masa w lotnictwie ma dwa oblicza. Jedno-za dużo, drugie za mało. Pomiędzy nimi jest pozycja o nazwie właściwa dla danego obiektu...

Nie ma dwóch oblicz masy w lotnictwie. Jeżeli "drugie za mało" czyli trzeba doważać to takie oblicze nazywa się złe rozmieszczenie masy, czyli coś jest za ciężkie, a nie coś za lekkie,

Opublikowano

Roman

 

Ciekawe rozwiązanie ale tak naprawdę to nie będzie wiadomo czy to w ogóle było/będzie potrzebne i coś daje bo nie masz danych takich jak temperatura etc bez klapki.

Druga sprawa, zamienił bym tytuł filmu a dokładnie engine na motor jako ze to jest duża różnica.

Opublikowano

Klapka fabryczna przeznaczona na odbiornik.

 

O masie nie podejmuję dyskusji. Rozmieszczenie masy to inna bajka. Liczy się obciążenie i nikt tego nie zmieni (faktu a nie obciążenia)

Kopiowałem z YT i nie dało się wkleić .Poproszę kolegę co zamieścił o zmianę na motor.

Wystarczy czujnik temperatury i raz  z  a raz bez klapki. Telemetria. Ale nie wchodzę w laboratorium bo i tak znam wynik czy więcej czy mniej.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.