Skocz do zawartości

Pytanie o Li-Fe ?


luckylong

Rekomendowane odpowiedzi

W trybie Nixx powinien działać.

10 naładowanych Nixx to mniej więcej 4 naładowane LiFe.

Co do odcięcia, to ma 0,9V/celę Nixx, czyli 9V, co daje 2,25V na celę LiFe - też do wytrzymania.

 

PS

W trybie Lipo z odcięciem też nie powinno być problemu (3V na celę Lipo, to też 9V), tylko nie wiem, jak zareaguje na w pełni naładowany pakiet LiFe - zepsuć się nie zepsuje, tylko czy nie ma jakiegoś zabezpieczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator Dualsky ustawiony na pakiet Li-po. Pakiet zasilający 4s Li-Fe. Wpelni naladowane Life wykrywał jako 4s Lipo i odcinał przy full gazie.

 

Po zmianie na NiXX zero problemow.

 

Tutaj bedizesz miał podobnie - proponuję dać zasilanie na NiXX i latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając ustawienie na lipo i Nixxx dowiesz się przy jakim napięciu odcina pakiet. Może też ma znaczenie czy regulator i silnik są na 2-3 cele lipo czy nie. Gdy swój pakiet 4cele Fe podłączyłem do regulatora na 2-3cele silnika - dzwonek - napędzanego przez 2-3 cele lipo to silnik zaczął kopcić!!!!!! Na innym reglu do chyba 5 cel lipo wszystko jest ok i własnie na nim robiłem próby odcięcia napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz upewnić się do ilu cel max obsługuje regulator i silnik

Regulator Jeti Advance 18A Plus jest do 3 lipol i 10Nixx

Napisałem:

W trybie Nixx powinien działać.

10 naładowanych Nixx to mniej więcej 4 naładowane LiFe.

Co do odcięcia, to ma 0,9V/celę Nixx, czyli 9V, co daje 2,25V na celę LiFe - też do wytrzymania.

 

PS

W trybie Lipo z odcięciem też nie powinno być problemu (3V na celę Lipo, to też 9V)

Silnika w tym przypadku bym nie mieszał, on nie wie czym jest zasilany, bardziej czuje co ma na osi :D

Z mojej strony EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert - zasygnalizowałem tylko, iż mój silnik TP-2408-21 zaczął strasznie dymić gdy podłączyłem 4cele LiFe. Lepiej byłoby gdybym nie wspominał o tym? A czy to jest 'mieszanie w to" silnika czy nie - nie interesuje mnie. Sam zainteresowany nich podejmie decyzję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Hubert - zasygnalizowałem tylko, iż mój silnik TP-2408-21 zaczął strasznie dymić gdy podłączyłem 4cele LiFe. Lepiej byłoby gdybym nie wspominał o tym? A czy to jest 'mieszanie w to" silnika czy nie - nie interesuje mnie. Sam zainteresowany nich podejmie decyzję.

 

Bardzo dobrze , że o tym kopceniu napisałeś. Nie napisałeś jednak w jakiej fazie zaczął kopcić. Czy tylko jak podłączyłeś i silnik jeszcze nie ruszył czy jak dałeś gaz do oporu? Zastanawiam się czy np nie ładować do oporu pakietu 4S li-fe np do 3,1V/celę to miałby podobne napięcie do 3S li-pol i wtedy może nic by nie kopciło a pakietowi chyba wyszłoby to raczej na zdrowie takie nie nabijanie do końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.