luckylong Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Mam regulator Jeti Advant Plus 18A (2-3 Li-po). Nie wiem czy on pasuje do: _A123 13,2V 2300 mAh - 4 cell LiFe - SharkPOWER 280g. Wielkie dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 W trybie Nixx powinien działać. 10 naładowanych Nixx to mniej więcej 4 naładowane LiFe. Co do odcięcia, to ma 0,9V/celę Nixx, czyli 9V, co daje 2,25V na celę LiFe - też do wytrzymania. PS W trybie Lipo z odcięciem też nie powinno być problemu (3V na celę Lipo, to też 9V), tylko nie wiem, jak zareaguje na w pełni naładowany pakiet LiFe - zepsuć się nie zepsuje, tylko czy nie ma jakiegoś zabezpieczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Ćwiczyłem to na pakiecie 4s i regulatorze TP 30. Silnik odcinany był przy wartości ok 9V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckylong Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Dziękuję za odpoweidź, jednak nadal nie wiem na 100% czy A123 13,2V 2300 mAh - 4 cell LiFe można bezpiecznie podpiąć do regulatora Jeti Advant Plus 18A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Regulator Dualsky ustawiony na pakiet Li-po. Pakiet zasilający 4s Li-Fe. Wpelni naladowane Life wykrywał jako 4s Lipo i odcinał przy full gazie. Po zmianie na NiXX zero problemow. Tutaj bedizesz miał podobnie - proponuję dać zasilanie na NiXX i latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Dziękuję za odpoweidź, jednak nadal nie wiem na 100% czy A123 13,2V 2300 mAh - 4 cell LiFe można bezpiecznie podpiąć do regulatora Jeti Advant Plus 18A A o co się boisz, o regulator czy pakiet? Co Twoim zdaniem może się uszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Sprawdzając ustawienie na lipo i Nixxx dowiesz się przy jakim napięciu odcina pakiet. Może też ma znaczenie czy regulator i silnik są na 2-3 cele lipo czy nie. Gdy swój pakiet 4cele Fe podłączyłem do regulatora na 2-3cele silnika - dzwonek - napędzanego przez 2-3 cele lipo to silnik zaczął kopcić!!!!!! Na innym reglu do chyba 5 cel lipo wszystko jest ok i własnie na nim robiłem próby odcięcia napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckylong Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Dokładnie tak: mam: -Regulator Jeti Advant Plus 18A -2 Silniki - Dzwonek i Emax (wszystko 2-3 Li-Po). To jak podłączę 4 cell LiFe to chyba silnik albo regulator może się spalić. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Musisz upewnić się do ilu cel max obsługuje regulator i silnik. W moim opisanym przypadku tylko uzwojenie silnika - dzwonka zaczęło kopcić, a sam silnik był baaaardzo gorący. Regulator nie był gorący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Musisz upewnić się do ilu cel max obsługuje regulator i silnik Regulator Jeti Advance 18A Plus jest do 3 lipol i 10Nixx Napisałem: W trybie Nixx powinien działać. 10 naładowanych Nixx to mniej więcej 4 naładowane LiFe. Co do odcięcia, to ma 0,9V/celę Nixx, czyli 9V, co daje 2,25V na celę LiFe - też do wytrzymania. PS W trybie Lipo z odcięciem też nie powinno być problemu (3V na celę Lipo, to też 9V) Silnika w tym przypadku bym nie mieszał, on nie wie czym jest zasilany, bardziej czuje co ma na osi Z mojej strony EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ze sie tak dopne do watku bo sklaniam sie ku LiFe coraz bardziej... czy wogole sa jakies regulatory ktory maja juz wbudowana obsluge LiFe? nie chodzi mi o kombinacje tylko X * NiXX/LiPo to X * LiFe... ktos widzial juz moze gdzies takie cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Hubert - zasygnalizowałem tylko, iż mój silnik TP-2408-21 zaczął strasznie dymić gdy podłączyłem 4cele LiFe. Lepiej byłoby gdybym nie wspominał o tym? A czy to jest 'mieszanie w to" silnika czy nie - nie interesuje mnie. Sam zainteresowany nich podejmie decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n6210 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Raffik kiedyś szukając regulatora do helidła znalazłem jakiś regulator z obsługa LiFe, ale firmy ni epomne i to raczej ewenement. Dużo łatwiej znaleźć programowalne napięcie odcięcia na konkretną wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Dużo łatwiej znaleźć programowalne napięcie odcięcia na konkretną wartość mozna prosic o linka/nazwe jakiegos przykladowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Hextronic np. ma programowane odcięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Hubert - zasygnalizowałem tylko, iż mój silnik TP-2408-21 zaczął strasznie dymić gdy podłączyłem 4cele LiFe. Lepiej byłoby gdybym nie wspominał o tym? A czy to jest 'mieszanie w to" silnika czy nie - nie interesuje mnie. Sam zainteresowany nich podejmie decyzję. Bardzo dobrze , że o tym kopceniu napisałeś. Nie napisałeś jednak w jakiej fazie zaczął kopcić. Czy tylko jak podłączyłeś i silnik jeszcze nie ruszył czy jak dałeś gaz do oporu? Zastanawiam się czy np nie ładować do oporu pakietu 4S li-fe np do 3,1V/celę to miałby podobne napięcie do 3S li-pol i wtedy może nic by nie kopciło a pakietowi chyba wyszłoby to raczej na zdrowie takie nie nabijanie do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ja bym poszedł raczej w stronę zastosowania mniejszego śmigła, tak żeby nie przekroczyć maksymalnego prądu na silniku i na pewno się nie skopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 W zasadzie mam nadzieję , że skoro wytrzymuje regulator podłączenie 4S Li-Fe to silnikowi można tak dobrać parametry pracy aby też to wytrzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.