marek rokowski Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 witajcie po dłuuugiej ciszy neistety perturbacje życia osobistego nei pozwalają mi bawić się z Wami na zawodach, ale czasem przynajmniej jeszcze cos tam wytnę nowego dla kogos.. relacja z montażu Avii pzrobiona przez kolegę z Czech czytaj>> 1
robertus Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Dobrze, że jesteś. Musi łatwo się wyważać z takim długim nosem.
JacekK Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 A w locie coś na dupke wisi...
pilot71 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 ciekawe czy to ten kolega co widział czajkę bo jeden taki się pytał czy to to na pewno do WWII
Autsajder1983 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Wagowo słabo to widzę 704 gr z mniejszym niż regulaminowy akumulator. Może być problem ze zmieszczeniem się w limicie. Jednak jeśli nie ma uczestniczyć w zawodach to poprawnie wyważyć i w górę Super że "wróciłeś" Marek
miqul Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 W jakim miejscu powinien być środek ciężkości?
marek rokowski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2018 o ile dobrze pamietam: krawedz natarcia dolnego skrzydła
Rekomendowane odpowiedzi