marek rokowski Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 witajcie po dłuuugiej ciszy neistety perturbacje życia osobistego nei pozwalają mi bawić się z Wami na zawodach, ale czasem przynajmniej jeszcze cos tam wytnę nowego dla kogos.. relacja z montażu Avii pzrobiona przez kolegę z Czech czytaj>> 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Dobrze, że jesteś. Musi łatwo się wyważać z takim długim nosem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JacekK Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 A w locie coś na dupke wisi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot71 Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 ciekawe czy to ten kolega co widział czajkę bo jeden taki się pytał czy to to na pewno do WWII Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autsajder1983 Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Wagowo słabo to widzę 704 gr z mniejszym niż regulaminowy akumulator. Może być problem ze zmieszczeniem się w limicie. Jednak jeśli nie ma uczestniczyć w zawodach to poprawnie wyważyć i w górę Super że "wróciłeś" Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
miqul Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 W jakim miejscu powinien być środek ciężkości? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek rokowski Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 o ile dobrze pamietam: krawedz natarcia dolnego skrzydła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts