marek rokowski Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 witajcie po dłuuugiej ciszy neistety perturbacje życia osobistego nei pozwalają mi bawić się z Wami na zawodach, ale czasem przynajmniej jeszcze cos tam wytnę nowego dla kogos.. relacja z montażu Avii pzrobiona przez kolegę z Czech czytaj>> 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Dobrze, że jesteś. Musi łatwo się wyważać z takim długim nosem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 A w locie coś na dupke wisi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 ciekawe czy to ten kolega co widział czajkę bo jeden taki się pytał czy to to na pewno do WWII Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Wagowo słabo to widzę 704 gr z mniejszym niż regulaminowy akumulator. Może być problem ze zmieszczeniem się w limicie. Jednak jeśli nie ma uczestniczyć w zawodach to poprawnie wyważyć i w górę Super że "wróciłeś" Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miqul Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 W jakim miejscu powinien być środek ciężkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 o ile dobrze pamietam: krawedz natarcia dolnego skrzydła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi