Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem tu nowy i jeszcze zielony.

W każdym razie chciałbym zbudować BWP 1, niestety nie posiadam żadnych planów i był bym wdzieczny gdyby, ktoś pomógł mi w osiągnieciu celu.

• Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Polecam na początek tą stronę:

https://www.google.pl/search?rlz=1C1AVUC_enPL753PL755&ei=mLf9WYLiDoSwkwXUk7DgDA&q=bwp-1+model+kartonowy&oq=bwp+1+ka&gs_l=psy-ab.1.0.0i22i30k1.6943.7827.0.9700.2.2.0.0.0.0.133.264.0j2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..0.2.264...0i22i10i30k1.0.ljJPI0lnKlQ

Nie chcę być zbyt zgryźliwy, ale jeśli nie potrafisz znaleźć w sieci planów lub gotowej wycinanki, to SŁABO widzę zrobienie przez ciebie tego modelu.

...obym się mylił.

Opublikowano

zalesvw nie wszyscy maja tyle czasu, na mam egzaminy. Mam do dyspozycji tylko niedziele, ale na forum zagladam raz dzienie czesto rano.

zalesvw nie wszyscy maja tyle czasu, na mam egzaminy. Mam do dyspozycji tylko niedziele, ale na forum zagladam raz dzienie czesto rano.

Opublikowano

BWP też można zrobić mały model statyczny nawet, plastikowy czy z kartonu... obojętnie...

To się kolega nabudował...

Słomiany zapał w czystej postaci.

Opublikowano

Nie poprostu stwierdziłem ze na pierwszy model powinienem zabrac sie za coś łatwiejszego.

Mysle o motorówce z napędem śmigłowym plany znajde sam, ale nie wiem jakie bebechy włorzyc do środka?

Opublikowano

Witam. Zobacz imprezy północ, pływanie północ.  Jest tam kilku modelarzy "pływających ". Może tam znajdziesz pomocną dłoń. Do Bydgoszczy jest nie daleko.

Opublikowano

Mysle o motorówce z napędem śmigłowym plany znajde sam, ale nie wiem jakie bebechy włorzyc do środka?

Myślisz o takiej:

post-17179-0-79111000-1509991974_thumb.jpg

czy o takiej:

post-17179-0-49166400-1509992223_thumb.jpg

:rolleyes:

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników