Grzesiek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Darek raczej nie wiem o co chodzi z ta zasada poza tym co pisalem wczesniej.Jak mozesz to mnie uswiadom.
olo Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Ładnie wygląda w modelu ale ma jednak mniejszą sprawność niż dwie łopaty A Twoja 30 mocy to za wiele nie ma.
Grzesiek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 No co do tej sprawnosci to bym sie raczej spierał.Bo niby w lotnictwie czemu sie robi smigla wielo lopatowe,skoro maja mniejsza sprawnosc ,chyba nie dla wygladu?
olo Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Możemy się spierać o tą sprawność. Krótki to będzie spór z mojej strony bo w teorię tu się nie wgłębię a to co napisałem zdążyłem sprawdzić praktycznie i takie jest moje zdanie.
Janek Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 No o sprawności traktuje m.in. link który dałem.
karlem Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Grzesiek, ...bo nie zawsze można do danego silnika zastosować śmigło dwułopatowe - za duża średnica i trzeba byłoby wydłużać podwozie, m.in. dodane: W dużym lotnictwie dwułopatowe śmigła musiałyby mieć (żeby wykorzystać moc silnika) tak duże średnice, że końcówki łopat przekraczałyby prędkość dźwięku i sprawność spadałaby; to m. in. wymusiło stosowanie śmigieł wielołopatowych. W modelarstwie, tak najprościej, średnicą śmigła regulujesz obroty, a skokiem ciąg.
Grzesiek Opublikowano 27 Września 2008 Autor Opublikowano 27 Września 2008 Wszystko rozumiem panowie ale prosze mi tak na chlopski rozum wytlumaczyc jak to jest z tymi smiglami,co nieco wiem z madrej ksiazki inzyniera W.Schiera.
Grzesiek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Po dlugiej przerwie ruszył dzisiaj postep dalej. Juz niebawem fotki.
Malker Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Dzisiaj czy jutro będą fotki ? Już sie doczekać nie mogę
Grzesiek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Tak to napewno jest Katana .
Grzesiek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Panowie moze male sprostowanie odnosnie pracy i fotek.Jest okres przed swiateczny wiec mam tez obowiazki domowe ktore przekladaja sie na ograniczenie czasowe przy pracach modelarskich.A oto to co do tej pory zrobione,to dla niecierpliwych wiecej nie zrobilem bo ci co robia modele wiedza jak sie syfi podczes szlifowania balsy a w koncu juz prawie swieta. C.D.N po swietach.
Gość slawekmod Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Fajna.Ehhh , będę musiał zrobić taką samą Grzesiek,to "pomógł" to chyba za to moje marudzenie na GG?
Grzesiek Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dzieki slawku ze Ci sie podoba.
PAWEL B Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 A jak będzie oklejony modelik , bardzo ładnie zrobiony .
Grzesiek Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dzieki Paweł twoj tiger tez mi sie podoba kolorystyka mojego bedzie srebrno czerwona wzoru jeszcze nieznam ale sie zobaczy. PS.Slawek nie za marudzenie a za same dobre i madre rady. A oto rozwiazanie napedu lotki:proste/tanie /i sprawdzone w poprzednich modelach.
Grzesiek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 model w fazie koncowej czyli oklejanie A taki wzor malowania bedzie docelowy,jako ze zmierzam na impreze sylwestrowa prace na tym dzisiaj zakonczylem. Wysokich lotow panowie i wszystkiego dobrego zycze.
Grzesiek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Model uznaje za skonczony jeszcze przyjdą tylko paski biale ozdobne,oraz kabinka wykonana na graco z butelki i maska silnika z laminatu ale to na dalsze plany w koncu wiosna daleko. Dane techniczne modelu w efekcie końcowym. rozp. 1030mm waga.990g bez paliwa(60ml zbiornik) obciążenie pow. 47g/dcm silnik ASP FS30AR 5ccm a oto finalowe fotki.Zapraszam do komentarzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.