Skocz do zawartości

Smok paliwa w zbiorniku.


Gość Kaziuk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz to już się pogubiłem :roll: Są dwa pokrętła w silniku od składu mieszanki i jedna dźwignia od przepustnicy do której podłączasz serwo. O której mówisz?

 

Możesz wstawić fotkę tego gaźnika?

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

podziwiam was za cierpliwość.

 

Masz drugą śrubę która jest współosiowo z przepustnicą i jest to iglica wolnych obrotów. I słuchaj co mówią inni, weź instrukcje i doczytaj a później się upieraj

Opublikowano

No widzisz na zdjęciu tą długą śrubę? to regulacja wysokich obrotów ok?

Dokładnie z drugiej strony gażnika jest sruba (zwykle na mały wkrętak) jest to śruba od regulacji wolnych obrotów.

Opublikowano

Ja też już sie pogubiłem :rotfl:

 

Grzegorzp - jak zauwazyłeś regulacja wolnych obrotów jest dość trudna i bardzo precyzyjna dlatego ja wolę przeprowadzić ją na zdjętej masce silnika.

 

Kaziuk - generalnie musisz w masce pokrywy silnika zrobić dwa otwory - jeden by igła składu mieszanki wychodziła na zewnątrz byś mógł odkręcić, ustalić skład mieszanki, a po lotach zakręcić ją. Drugi otwór to na świecę. Z reguły górna część cylindra wystaje z maski i dostep do świecy jest bardzo łatwy. Gdy maska zakrywa cały silnik to mozesz wstawić moduł żarzenia świecy i nie musisz wtedy kombinowac z otworem do umieszczenia klipsu zarzenia swiecy.

Opublikowano

Co ślepemu po oczach. Z okularami faktycznie jest. Przepraszam moja culpa!

Czyli do obu regulacji muszę mieć dostęp przez maskę?

Opublikowano
Grzegorzp - jak zauwazyłeś regulacja wolnych obrotów jest dość trudna i bardzo precyzyjna dlatego ja wolę przeprowadzić ją na zdjętej masce silnika.

 

Jak pisałem wcześniej każdy ma swoje preferencje, mi by się nie chciało rozbierać "pół samolotu" żeby wyregulować wolne obroty. Zawsze robię ten mikroskoiny w końcu otwoek i mam sopkój.

Opublikowano

Ło matko... dostęp przez maskę silnika musisz mieć głównie do iglicy składu mieszanki czyli tej, którą odkręcisz przed zapaleniem silnika, a potem zakręcisz do nastepnego razu. Ja w 2suwach jeszcze ani razu nie reguloałem wolnych obrotów a najstarszy silnik pochodzi z 2000r. drugi otwór to do założenia klipsu swiecy. no i jak wspomniał motyl musisz mieć zapewnione chłodzenie silnika, ale o to to pewnie już producent zadbał .

Opublikowano

Bęzie więc tak:

1) Dostęp do regulacji iglicy przez wielką dzurę na tłumik

2) Dostęp do kranu - dorobię jakiś przedłużacz i wystawię go na zewnątrz maski

3) Dostęp do świecy przez i tak wielką dziurę chłodzącą nad głowicą.

Czy to dobrze?

Opublikowano
Co to jest "kran"?

Nazwałem tak ten zawór na wężyku paliwa.

Opublikowano

Czuli śruba od wysokich obrotów, jak jej brakuje to ma w środku otworek 2 mm i śrubkę imbusową do zablokowania przedłużki, ja daję kawałek pręta 2 mm zagiętego na końcu żeby módz nim kręcić.

Reszta ok

Opublikowano

Kran - to chyba dźwig?? :devil:

Kaziuk - przede wszystkim zamontuj silnik do modelu i nałuż maskę silnika. Jesli wchodzi swobodnie to to wykonaj tylko mały otworek na iglicę paliwa i otworek na iglicę wolnych obrotów. Następnie wykonasz otór na wysokości świecy do jej zasilania. Sprawdź czy maska wchodxi tak samo luzno na silnuiku mocowanym głowicą do góry lub w doł. Dla położenia jednego z nich masz wyprowadzenie popychacza dźwigni przepustnicy w silniku.

Grzegorz - ale ma być elegancko - dlatego zamiast zgiętego pręcika wstaw w otwór iglicy składu mieszanki długi klucz imbusowy chyba 1,5mm. Jest on ładnie 6kątny i juz wygięty :devil: Gdy będzie za długi to sobie skrócisz go.

Opublikowano
Czuli śruba od wysokich obrotów, jak jej brakuje to ma w środku otworek 2 mm i śrubkę imbusową do zablokowania przedłużki, ja daję kawałek pręta 2 mm zagiętego na końcu żeby módz nim kręcić.

Reszta ok

Dzięki za wyjaśnienie. To nowe, nie chciałem nic rozbierać. Miałem wrażenie, że ta śrubka imbusowa to kontra pokrętła na osi. Dzięki za cierpliwość, jesteś wielki!

Foker, to jest ARF, niewiele tu mogę zrobić. Maskę morduję już drugi dzień. Chcę w niej wyciąć tylko te otwory, które są potrzebne. Zresztą wiesz...

 

Bęzie więc tak:

1) Dostęp do regulacji iglicy przez wielką dzurę na tłumik.

2) Dostęp do 'kraniku' - dorobię przedłużacz z prętu 2mm z jakimś pokrętłem, którego kawałek wystawię na zewnątrz maski (żeby nie przeszkadzało przy jej zdejmowaniu).

3) Dostęp do świecy przez i tak wielką dziurę chłodzącą nad głowicą.

Czy to dobrze?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.