stema Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Przepraszam, ale holowniki to ja tylko widziałem na wodzie. Jaki cel mają takie stępki przechyłowe?
pawel4090 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Stefan rozśmieszyłeś mnie, dziękuję...przepraszam, JADAR62, że tak wjechałem z butami...
stema Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Stefan rozśmieszyłeś mnie, dziękuję...przepraszam, JADAR62, że tak wjechałem z butami... Znalazłem i przeczytałem sobie. Trochę racji Paweł masz, ale żeby aż chichotać. To całe to forum nie potrzebne?
JADAR62 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Stępki przechyłowe działają jak tłumiki wychylenia bocznego w czasie złej pogody. Słowem poprawiają stateczność. Holowniki tego typu pływały również po całym Bałtyku.
fordson Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Kraty kingstonów bajka , w myślach już widziałem jak po nocach wypiłowywujesz je z jednego kawałka mosiądzu , a tu bach technika XXI wieku i są. Gratuluję takich sąsiadów , i co do możliwości technicznych , i co do uczynności. Pozdrów Ich od nas.
stema Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Stępki przechyłowe działają jak tłumiki wychylenia bocznego w czasie złej pogody. Słowem poprawiają stateczność. Holowniki tego typu pływały również po całym Bałtyku. Tak, dzięki Darku, już sobie poczytałem. Jako żeglarz i motorowodniak (trochę) inaczej patrzyłem na "urządzenia" przeciwdziałające żaglom lub trzymające ślizg na kursie. Tu chodzi o jedno z utrapień na morzu, o "gibanie".
JADAR62 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Opublikowano 26 Lipca 2018 Kraty kingstonów bajka , w myślach już widziałem jak po nocach wypiłowywujesz je z jednego kawałka mosiądzu , a tu bach technika XXI wieku i są. Gratuluję takich sąsiadów , i co do możliwości technicznych , i co do uczynności. Pozdrów Ich od nas. mi też się śniły, ale sobie o nich przypomniałem i wyszły super :D . Oczywiście pozdrowię, dziękuję. I szpachlowanie 1
kaszalu Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Cięcie poszycia na taką skalę jak dla mnie trochę ryzykowne, ale jak dobrze wklejone na żywicę to nie powinno przeciekać i osłabiać kadłuba ... Ale jak to się mówi - kto nie ryzykuje, ten kawioru szampanem nie popija !!! Dobrze zalaminuj od środka !! Trzymam kciuki !!
sebka34 Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Panowie Dariusz nie jest laikiem w tej dziedzinie. Relacja z budowy Atlas 2 jest wyśmienita czystą porządaną modelarską pracą. Więc i te stępki przechyłowe będą wykonane książkowo.
JADAR62 Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Opublikowano 27 Lipca 2018 Tak są wklejone od środka: i kolejne szpachlowanie i podkład, szpachlowanie i podkład i aż do uzyskania oczekiwanego efektu: Sebastian - dzięki za dobre słowa, trochę modeli zbudowałem, ale to mój pierwszy pływający będzie . Kiedyś trzeba było w końcu dokończyć model. :D 1
kaszalu Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Sebastian - w to nie wątpiłem nawet przez chwilę obserwując tą relację - ale tak sobie tylko gadam !! Mniej doświadczonym modelarzom jednak bym na początku kariery nie polecał takich manewrów !
JADAR62 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Przygotowania do wykonania podstawy pod odbojnicę burtową. To jest tylko wstępne przygotowanie. Właściwe będzie po zamocowaniu pokładu. Wykonanie otworów burtowych dla odlotów symulacji chłodzenia:
JADAR62 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Włącznik termiczny zamontowany. Będzie on załączał wszystkie wentylatorki nadmuchowe i dmuchawy wyciągowe dla przewietrzania i chłodzenia wnętrza. Załączanie przy 35°C.
fordson Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Przy obecnych upałach, to i na postoju mogą się włączyć Dla nie mających styczności z takimi elementami , to ten biały prostokąt po prawej od wiatraków. Ładna czysta robota . . .
JADAR62 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Opublikowano 31 Lipca 2018 To prawda. Powiem szczerze, że nie odważyłbym, się w takim słońcu pływać. Jednak model będzie w większości z tworzywa. Mają ideą, było aby nie dopuścić do zbyt dużego wzrostu temperatury pod pokładem i ingerować w jej obniżenie w miarę wcześnie. Ilość odbiorów będzie jednak dość duża.
JADAR62 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Odloty burtowe: Prawa burta Lewa burta
JADAR62 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Pompki dostały oryginalne wtyczki: tyle, że wciąż jednej pompki brakuje i przymiarka ostateczna w miejscu docelowym:
JADAR62 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Planowane rozmieszczenie elementów kontroli i sterowania: panel 1 - regulator EVX-2 dla wytwornicy dymu, przetwornik DC-DC do zasilania led w reflektorach, moduł dźwięku panel 2 - carson 4ch 5x i 2ch 1x - oświetlenie panel 3 - regulator Viper micro marine 20A 5x - silniki panel 4 - regulator Turnigy 30A 6x - silniki panel 5 - odbiornik 8ch 2x, wskaźnik naładowania baterii i temperatury panel 6 - kostki przyłączeniowe - 2x lub 3x
Scherlock Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 JADAR62 można poprosić dokładne zdjęcie miejsca z którego pompka do chłodzenia pobiera wodę? (chodzi mi o wygląd z zewnątrz kadłuba )oraz krótki opis widzę że u Ciebie bardzo dobrze się to sprawuję i chciałbym podpatrzyć Twój patent :)Jeżeli nie masz nic przeciwko oczywiście Będę bardzo wdzięczny pozdrawiam !
JADAR62 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 W widoku z zewnątrz i wewnątrz. i rozwiązanie w prawdziwym holowniku: Powodzenia w konstruowaniu chłodzenia. Oj jest trochę zabawy z zaplanowaniem wszystkich elementów, aby znalazły się we właściwym miejscu. To co ważne na górze. Wszystko musi mieć możliwość demontażu po nałożeniu pokładu, więc powinno być dobrze. Ciekawe jak mi pójdzie z okablowaniem . w sumie będzie 7 paneli.
Rekomendowane odpowiedzi