Grzesiek Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Prosze o łopatologiczne przetlumaczenie regulator to skywalker 80A ubec.Chodzi mi o zaprogramowanie
poharatek Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Sorry, ale najbardziej łopatologicznie to będzie się wykosztować na to: https://www.banggood.com/Hobbywing-LED-Program-Card-p-71827.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN Inaczej będziesz musiał polubić melodyjki wygrywane przez silnik... Ponoć działają tez karty od Turnigy serii Plush.
CichyBart Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ale z czym masz problem? Konkretnie, czego nie rozumiesz. Może potrzebujesz po prostu tłumaczenia na pl? Sam będę pod koniec tygodnia programować melodyjkami tylko 50A hobbywing.
Tomasz Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Sorry, ale najbardziej łopatologicznie to będzie się wykosztować na to: https://www.banggood.com/Hobbywing-LED-Program-Card-p-71827.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN Inaczej będziesz musiał polubić melodyjki wygrywane przez silnik... Ponoć działają tez karty od Turnigy serii Plush. Popieram wpis Marcina. Dawno temu jak programowałem mój pierwszy regulator z nadajnika to poległem. Pomoc znalazłem dopiero u kolegi muzyka. Od tego czasu kupuję tylko regulatory do których dostępna jest karta programująca. Załączam polską instrukcję w pdf. 7050_37.pdf 1
CichyBart Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Są filmiki. Najwięcej od plush widziałem, ale do tego też znalazłem. Grunt, to się nie poddawać.
Grzesiek Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziekuje za pdfa.A powiedzcie jak powinno byc zapregramowane timing ,hamulec itp.silnik to ray timing 20-25
maxiiii Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Hamulec zawsze programujesz w/g swoich potrzeb. Jeżeli potrzebujesz aby śmigło zatrzymało się całkowicie to dajesz 100%. Właściwie nigdy nie używałem wartości pośrednich. Hamulec jest albo go nie ma. Z tymingami jest większy problem. Zazwyczaj nie ma potrzeby aby cokolwiek zmieniać. Problem zaczyna się przy wysokoobrotowych silnikach i to wtedy gdy przy dużych prędkościach silnik "pierdzi". Należy wtedy go zmienić na wyższy. Działa dokładnie tak samo jak zapłon w samochodzie.
Grzesiek Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziekuje Marek. A tryb odciecia i próg odciecia,jak ma byc?
maxiiii Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zawsze daję jak największe napięcie do odcięcia jak jest to nawet 3,4 na celę. Zostaje więcej czasu na lądowanie. Odcięcie miękkie ze względu na to że nie wyłącza mi od razu silnika a tylko zmniejsza obroty i nie pozwala zejść napięciu na baterii poniżej zadanego poziomu.
Grzesiek Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam próbowałem zaprogramować regulator z poziomu drążka i poległem.Natomiast sprawa która mnie nie pokoi to dlaczego cały gaz mam na dole drążka a wyłacza się silnik w górnym położeniu. Zmieniałem revers to wogóle nie szło wyłączyc silnika.Do programowania będe musiał kupić raczej kartę,chociaż dla jednego regulatora to mi sie nie uśmiecha ale nie mam z kąd pożyczyć.
Grzesiek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 To jak mam go k....odprgramować aby było dobrze.
Bodzioch Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Grzesiek na spokojnie. 1. Ustaw kanał GAZU w radiu aby -100% było na dole i już tym nie mieszaj. EPA -+100% 2. Zrób kalibrację drążka GAZU 3.Przeczytaj na spokojnie w instrukcji: Programowanie ESC za pomocą nadajnika - 4 kroki 4.Wejdź w tryb programowania i odsłuchaj wszystkie 8 grup sygnałów abyś mógł wyczaić różnicę między nimi. Zapewne każdy z 8 sygnałów ( nie znam tego regla) będzie się powtarzał 2-3 razy zanim przejdzie do następnego katalogu ustawień. 5.Postępuj zgodnie z tymi czterema krokami z instrukcji tylko na spokojnie.
CichyBart Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Grzesiek: czasem nerwy puszczają przy takich rzeczach. Weź kilka oddechów i spokojnie licz pikania. Wszystko się powinno zgodzić.
Grzesiek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Grzesiek na spokojnie. 1. Ustaw kanał GAZU w radiu aby -100% było na dole i już tym nie mieszaj. EPA -+100% 2. Zrób kalibrację drążka GAZU 3.Przeczytaj na spokojnie w instrukcji: Programowanie ESC za pomocą nadajnika - 4 kroki 4.Wejdź w tryb programowania i odsłuchaj wszystkie 8 grup sygnałów abyś mógł wyczaić różnicę między nimi. Zapewne każdy z 8 sygnałów ( nie znam tego regla) będzie się powtarzał 2-3 razy zanim przejdzie do następnego katalogu ustawień. 5.Postępuj zgodnie z tymi czterema krokami z instrukcji tylko na spokojnie. U mnie w futabie 9 nie ma +/- jest tylko 100%w gore i 100% w dol nie wiem jak zrobic kalibracje bo regulator przechodzi odrazu w tryb programowania a nie kalibracji.jesli ktos ma ochote pomuc telefonicznie prosze na pw
Bodzioch Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Jak zrobić kalibrację masz opisane w instrukcji, naprawdę prościej się nie da tego powiedzieć.
Grzesiek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Problem rozwiązany musialem na gazie dać revers i skalibrowac drążek jest juz ok
Rekomendowane odpowiedzi