PiotrekWLKP Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam!! Instruktor wspominał o 3 przerobionych silnikach MK-17 oto jeden z nich: Tak jak widać na zdjęciu silnik pracuje ma gażnik RC ale to wszystko nie pracuje tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mk-17 - 50zl, gwintownica - 50zl, swieca - 18zl radosc z odpalenia wlasnorecznie przerobionego silnika+ 6 z techniki - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Bezcenne ? raczej 120 zł w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 raczej 120 zł w plecy jak już tak liczymy to 118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 a ja myślę ze 50 przecież zostanie nam gwintownik i świeca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Motylku nie bądz drobiazgowy ,nieco droższa świeca i jest 120 Meteor ,a gwintownik będzie sobie leżał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 a gwintownik będzie sobie leżał . zostanie i na nastepnej przerobce zaoszczedzimy 50zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Adam, mam pytanie: czy przerobiłeś kiedyś choć jeden silnik z samozapłonu na żarowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 hmm.. chyba mozna tak powiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 A działa? Co znaczy: można tak powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Adasiu popatrz na post Piotrka Wlkp !!!!i PRZECZYTAJ !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 A działa? Co znaczy: można tak powiedzieć? dziala?moze tak moze nie. zalezy jak na to spojrzec. dzieki uprzejmosci zaprzyjaznionego sklepu zdobylem jedna strzykawke paliwa zarowego do testow i swiece. silnik odpalalem wiertarka. w wersji wolnossacej nie dziala, ale jak wtloczy sie troche paliwa i powietrza, podgrzeje swiece, wlaczy wiertarke... costam dziala, ale trzeba instalacji cisnieniowej i strasznie sie grzeje(raz przeholowalem i sie zatarl :cry: teraz szukam czesci na allegro)muslalem zeby zrobic bezposredni wtrysk, ale nie zdazylem. moze kiedys jak ktos chce cos takiego robic do zastosowan praktycznych to nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Najpierw przekonujesz kolegę że przerobić silnik to jest prosta sprawa a teraz mówisz że nie polecasz? Jakaś rozbieżność :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Najpierw przekonujesz kolegę że przerobić silnik to jest prosta sprawa a teraz mówisz że nie polecasz? Jakaś rozbieżność :? proste nie znaczy praktyczne. nie powiem ze to proste, ale wykonalne w domowych(warsztatowych) warunkach mnie to praktycznie nic nie kosztowalo, bo silnik kupilem duzo lat temu a gwintownik mialem od zawsze 8) to jest dobre jak ktos chce sobie udowodnic, ze potrafi cos zrobic(mi sie udalo. wszystko co robie zle wychodzi.poteguje to fakt iz jestem perfekcjonista jak wspomnielscie przerabianie silnikow na zarowe jest nieoplacalne. chyba sprobuje swoich sil w przerobce na 4suw :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Adam a czy wiesz dlaczego chodzi silnik samozapłonowy? Jeśli wiesz dlaczego chodzi samozapłon to pewnie wiesz tez dlaczego chodzi żarowy, więc przy przeróbce trzeba go "odprężyć" inaczej chodził nie będzie. To tak ap ropo przeróbki. Na tym kończy sie moja wiedza odnośnie przerabiania samozapłonów na żarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 samozaplony maja st sprezania ok 18 a zarowe 8-10. ja wybilem przeciwtlok, obliczylem potrzebna wielkosc komory spalania i docialem(bez przeciwtloka st sprezania wynosil ok 5 jesli dobrze pamietam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h3nry Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ździebko OFF...gdzie kupie wspomniany gwintownik *1/4-20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nie wiem czy taki akurat ale RC skorpion posiada w ofrecie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.