nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Witam czy silniczek ASP 12A uciągnie model o wadze 1.8 Kg? dokładnie chodzi mi o Spitfire .
japim Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Nie. Ten silnik uciagnie Ci model Spitfire gdy będzie miał masę ok 0.7kg. Już przy 1kg masy to będzie walka o życie. Albo gdy ten 1.8kg Spitfire będzie miał 2 m rozpiętości i obciążenie powierzchni nośnej jak gazeta.
nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Hmm jaki polecacie silnik serii ASP do modelu Spitfire o wadze 1.8 kg? dodam ze to będzie mój 1 spalinowy model i nie sadze aby ten lot trwał długo dlatego tez nie chce wydać za wiele.
japim Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Jeżeli pierwszy spalinowy - ale umiesz już latać - to nie będzie źle. Jak pierwszy model ogólnie - to lepiej oddaj te pieniądze potrzebującym Jaka rozpiętość modelu 1.2m? Minimum .25 - lepiej .32. Modele 1.4m o masie 3 kg używają juz .46-.55 (http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=601) 1.8kg to gotowy do lotu - czy dopiero pusty model i trzeba liczyć wyposażenie? Ogólnie to moja szklana kula się popsuła i o ile nie dasz więcej szczegółów to raczej ciężko będzie coś więcej doradzić.
marcinolesno Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Nie szkoda CI tego spitfire? Skoro jak widać nie czujesz się na siłach i uważasz że pierwszy lot potrwa krótko bo skończy się kretem to dlaczego chcesz ryzykować model który może w przyszłości jeszcze długo polatać? Nie lepiej kupić jakiś piankolot z napedem elektrycznym ??
nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 rozpiętość to 1.5 M waga1.8 z wyposażeniem (bez silnika) jeśli chodzi o to czy szkoda czy nie to pewnie ze szkoda ;pp ale elektrykami latam cały czas i chciałem spróbować sobie jak to jest na spalinowy od czegoś trzeba zacząć
Marcin K. Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 1.5m i 1.8 kg bez silnika? Co to za model? Daj namiary i trochę zdjęć. Trudno uwierzyć.... 4ccm będzie dobry do wagi ale nie do gabarytu, testowałem to też na Spicie ale 1.44m. Śmigło 9x6 i nie mógł go uciagnac. Tak że optymalnie 7.5ccm żyli asp.46. Mam te silniki i są dobre za te pieniądze
nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 dokładnie to 1450mm i 1.8kg tylko jak teraz tak myślę to do tego trzeba będzie doliczyć chyba pełen bak paliwa ? jakieś 250ml co prawda trzeba go jeszcze trochę pomalować i okleić ale to waga się za wiele nie zmieni prawda ? SILNIK ASP S46 A II czyli ten będzie oki ?
marcinolesno Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 A nie chcesz go sprzedac? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Marcin K. Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Bardzo mocno wygląda jak ten z deagostini, a one wypadaja ponad 3kg. Przy tym ASP .46 AII waga podskoczy do ok 2.5 kg z paliwem. Silnik sobie świetnie poradzi
nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 nie sprzedać nie chcę.Tak wygląda bo to jest własnie ten z deagostini tylko ze trochę odchudzona wersja ( oryginalnie było by ok 2.3 kg ). Rekomendowane śmigło do tego silnika widzę jest 10x6 ja mam 11x7 będzie okey ?.
jarek996 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Mam THUNDER TIGER .42 na sprzedaz ( lekko polatany ) . Pytanie czy nie bedzie za maly ......
Marcin K. Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Tak, że spokojem poleci na 11x7. Trochę odchudzona? Jeżeli faktycznie zmieścisz się w 2.5kg to urwales mu ponad 1kg.
nisza Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Jarek no ja własnie nie mam zielonego. nie sadze by było to ponad 1 kg ale trochę na pewno urwałem
nisza Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Tak oglądałem te silniki i za fajną kasę był ASP 52 więc padło na niego teraz czekam az przyjdzie;))
nisza Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Silnik dotarł cały i zdrowy mam tylko parę pytań oryginalny silnik do tego modelu (JBA53A) montowało się 120mm od "przegrody ogniowej do blokady śmigła tak samo będzie w przypadku ASP 52 ? co zamontować miedzy silnikiem a tłumikiem tak aby tłumik był na swoim miejscu jakaś przedłużkę czy co ? zdjęcie poglądowe
Marcin K. Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Tak, możesz zastosować przedłużenie, lub obrócić silnik pionowo i tlumik zmieści się z boku. Co do montażu silnika, tak, dystans będzie ten sam, chodzi tu by śmigło nie było w owiewce silnika
jarek996 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Takie przedluzki mozna kupic .......... http://www.rcskorpion.pl/towar/kolektor-dystansujacy-do-silnikow-40-46-du-bro/ ( Twoja jest dluzsza , no i bardzo wazny jest rozstaw srub )
nisza Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Aha rozumiem czyli muszę zamontować coś takiego http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/OSPRZET-DO-SILNIKOW-SPALINOWYCH/TLUMIKI-OPCJONALNE/Przedluzenie-tlumika-DU-BRO-213.html ale jest jeszcze coś o czym chyba zupełnie zapomniałem bo jakoś na świece trzeba dostarczyć napięcie prawda ? za pomocą czego to się odbywa ?
Rekomendowane odpowiedzi