Skocz do zawartości

ASP 12A


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie.

 

Ten silnik uciagnie Ci model Spitfire gdy będzie miał masę ok 0.7kg. Już przy 1kg masy to będzie walka o życie. Albo gdy ten 1.8kg Spitfire będzie miał 2 m rozpiętości i obciążenie powierzchni nośnej jak gazeta.

Opublikowano

Hmm  jaki polecacie silnik serii ASP do modelu Spitfire o wadze 1.8 kg?  dodam ze to będzie mój 1 spalinowy model i nie sadze aby ten lot trwał długo :D  dlatego tez nie chce wydać za wiele.

Opublikowano

Jeżeli pierwszy spalinowy - ale umiesz już latać - to nie będzie źle. Jak pierwszy model ogólnie - to lepiej oddaj te pieniądze potrzebującym :P

 

Jaka rozpiętość modelu 1.2m? 

Minimum .25 - lepiej .32.

Modele 1.4m o masie 3 kg używają juz .46-.55 (http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=601)

 

1.8kg to gotowy do lotu - czy dopiero pusty model i trzeba liczyć wyposażenie?

 

Ogólnie to moja szklana kula się popsuła i o ile nie dasz więcej szczegółów to raczej ciężko będzie coś więcej doradzić.

Opublikowano

Nie szkoda CI tego spitfire? Skoro jak widać nie czujesz się na siłach i uważasz że pierwszy lot potrwa krótko bo skończy się kretem to dlaczego chcesz ryzykować model który może w przyszłości jeszcze długo polatać? Nie lepiej kupić jakiś piankolot z napedem elektrycznym ??

Opublikowano

rozpiętość to 1.5 M

 

waga1.8 z wyposażeniem (bez silnika)  

 

jeśli chodzi o to czy szkoda czy nie to pewnie ze szkoda ;pp ale elektrykami latam cały czas i chciałem spróbować sobie jak to jest na spalinowy od czegoś trzeba zacząć 

Opublikowano

1.5m i 1.8 kg bez silnika? Co to za model? Daj namiary i trochę zdjęć. Trudno uwierzyć.... 4ccm będzie dobry do wagi ale nie do gabarytu, testowałem to też na Spicie ale 1.44m. Śmigło 9x6 i nie mógł go uciagnac. Tak że optymalnie 7.5ccm żyli asp.46. Mam te silniki i są dobre za te pieniądze

Opublikowano

dokładnie to 1450mm i 1.8kg tylko jak teraz tak myślę to do tego trzeba będzie doliczyć chyba pełen bak paliwa ? jakieś 250ml  co prawda  trzeba go jeszcze trochę pomalować i okleić ale to waga się za wiele nie zmieni  prawda ?

 

SILNIK ASP S46 A II czyli ten będzie oki ?

 

d063ada84e3e0060med.jpg

Opublikowano

Bardzo mocno wygląda jak ten z deagostini, a one wypadaja ponad 3kg. Przy tym ASP .46 AII waga podskoczy do ok 2.5 kg z paliwem. Silnik sobie świetnie poradzi

Opublikowano

nie sprzedać nie chcę.Tak wygląda bo to jest  własnie ten z deagostini tylko ze  trochę odchudzona wersja :) ( oryginalnie było by  ok 2.3 kg ). Rekomendowane śmigło  do tego silnika widzę jest  10x6 ja mam 11x7 będzie  okey ?.

Opublikowano

Jarek no ja własnie  nie mam zielonego. nie sadze by było to ponad 1 kg  ale trochę na pewno urwałem 

Opublikowano

Silnik dotarł cały i zdrowy :)   

76a5bd0445f855d5med.jpg

 

6de14027eda548d6med.jpg

 

mam tylko  parę pytań  oryginalny silnik do tego modelu (JBA53A)  montowało się 120mm od "przegrody ogniowej do blokady śmigła tak samo będzie w przypadku ASP 52 ? 

co zamontować miedzy silnikiem a tłumikiem tak aby tłumik był na swoim miejscu jakaś przedłużkę czy co ? zdjęcie poglądowe 

 

1cde5dde174ed1cemed.jpg

Opublikowano

Tak, możesz zastosować przedłużenie, lub obrócić silnik pionowo i tlumik zmieści się z boku. Co do montażu silnika, tak, dystans będzie ten sam, chodzi tu by śmigło nie było w owiewce silnika

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.