Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aaa, zbiornik w osi silnika, inny silnik...i ten element przed wlotem powietrza do silnika jak by były szczegóły tej konfiguracji to może i te rury z HK działały  :)

Opublikowano

Właśnie przed chwilą zamieściłem ciekawe materiały (w naszym ojczystym języku): TUTAJ. Może się przyda.

 

PS Str. 204-215 - wyjaśnione są bolączki związane z gaśnięciem silników pulsacyjnych.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dobrze by było żeby Kazik zeznał co zrobił z tą chińska rurą że w locie nie zdycha. Dysze, średnicę, kąty i inne czary Mary. Czekamy z gryziemy paznokcie. Rury są fajne tylko hałaśliwe :-).

Opublikowano

Spotkanie doszło do skutku, jednakże ze względów technicznych pulsak tym razem nie poleciał - odmówił współpracy i nie pozwolił się uruchomić...ale następnym razem z pewnością się uda :-))

Opublikowano

Paweł no tak się zdarza że coś tam coś tam. A zeznał coś Kazimierz? Pomoże innym cierpiącym na zanik ciągu po starcie? Ech żeby to bliżej było......

Opublikowano

Do dzisiaj słyszę ten grom :-). Odpalenie na ziemi to jest dość proste, kłopoty zaczynają się jak ma polecieć, gaśnie i tak w kółko. Po lekturze zapodanej przez Jurka chyba wiem o co chodzi.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Silnik Pulsacyjny (ze zdjecia z  Kazikiem K. i Pawlem ) to nie "chinska rura" tylko silnik prod .wloskiej kupiony w 2002 we Wloszech ....wiem cos o tym bo go sam sprowadzilem...


...rzeczywiscie extremalne latanie !  .... i halasliwe  -slyszaly to chyba cale Katowice !  (na zdjeciu z 2003 roku Kazik z synem )

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.