modelpiotrek Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Witam Może mi ktoś wytłumaczyć jak wejść w płaski korkociąg i jak później z niego wyjść?
dimmus Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ostatnio zabrałem się za naukę tego. fajny tutek i jest też wiele innych fajnych na tym kanale. 1
grzegor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Jakby Koledzy chcieli to mam coś takiego w PDFie. Nie jest to o RC ( a tym bardziej 3d ) ale nazwisko Autora gwarantuje fachową i dobrze napisaną lekturę o figurach. 1
modelpiotrek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Grzegorz możesz podesłac na maila ? filok@wp.pl Dziękuję Piotrek to widziałem ale latam w mode 1 i mój angielski jest heh no wolałbym żeby mi ktoś napisał np pionowo do góry do wytracenia prędkości,przepadnięcie ,lotki wejście w normalny korek a poźniej ? tego mi brakuje chyba ze coś źle
Grzesiek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Zaciagasz gore az do przeciągnięcia,a potem kop kierunkiem i trzymasz zaciagnięty na maxa kierunek i wysokość.Korkociąg płaski lepiej wychodzi przy bardziej tylnym wyważeniu,ale przy wychodzeniu moga być problemy.Zwlaszcza jak sie niema kopa na motorku.Szybowcami nie polecam ,bo może to skończyć się kretem.
modelpiotrek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Grzegorz wyprowadzenie jak z normalnego czyli oddanie i kierunek w drugą ? uczyć się będę wszystkim co mam ale docelowo chcę to hmm robić jetem edf kopa ma mini avanti xs na filmach to wygląda że przy pionowym wznoszeniu dajesz az do utraty prędkości zrywasz strugi zaczynasz normalny korek jakąś jedną zwitkę a z tego przechodzi do płaskiego tutaj na tym filmie Sebastiana jest w 2min i 28sek pokazane co bym chciał się nauczyć https://youtu.be/qHub8LLo1mw
dimmus Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Fajnie wychodzi jak model zostanie lekko pod skosem dziobem w dół - szybciej się kreci . Po zmianie lotu z pionowego w górę, dziób w dół, rozkręcasz model lotkami, potem przejście do płaskiego obrotowego - w zależności czy chcesz na plecy czy na brzuch: Na plecy: Wysokość od siebie, ster kierunku w przeciwną stronę do steru lotek, lotki zazwyczaj delikatnie trzeba skontrować w drugą stronę niż były. Na brzuch: SW na siebie, SK w tą samą stronę co były lotki. Wyjście odpuszczasz kierunek i dajesz gazu, w zależności jak chcesz dalej to albo płaski lot, trzeba wysokosci odpowiednio odpuscic, albo harier, też wysokość trzeba odpuścić ale mniej . 1
modelpiotrek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Kolega jetem Kangaroo nie zamierzenie wszedł w płaski korek i nie potrafił z niego wyjść próbował wszystkiego bo miał czas około 45 sek opadania w korku turbina spalinowa tyle ze tam nie ma SK i może to była przyczyna drugie próbował również dodawać i odejmowac gazu na turbinie tez nic dopiero jak wyłączył turbinę przed uderzeniem w ziemię model znikając za wałem p.pow sam z tego wyszedł
Grzesiek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 No niestety korek płaski jest wredny,oderwane są strugi powietrza na sterach.Przez co nie zawsze ale w większosci przypadków wyciąga się model kopem silnika ,nadając strugę za śmigłową na stery.W odrzutowcu nie wiem ale tam kopem silnika nie nadasz strugi na stery.Po prostu chodzi o to aby go na siłe wytrącić z tej bezwładnej figury. 1
modelpiotrek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 nic nie pozostaje jak latanie i latanie i trenowanie dobrze że wymyślili symulator
Grzesiek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ja rozwalilem kilka modeli które nie chciały z tego kora wyjść.Przede wszystkim szybowce.
modelpiotrek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 W latach późnych 80 wpadłem modelem spurt (czechosłowacka produkcja) w płaski korek model był napędzany MVVS 1,5cm samozapłon bez regulacji obrotów z nadajnika kręciłem ten korek do samej ziemi a MVVS cały czas na jednych obrotach fajnie to wyglądało
AMC Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ja rozwalilem kilka modeli ktore nie chcialy z tego kora wyjsć.Przedewszystkim szybowce. Jeden z najbardziej znanych pilotów akrobacyjnych, Ian Groom nie dał rady wyciągnąć swojego SU z płaskiego korka. Więc ta "figura" jest rzeczywiście wredna ...
modelpiotrek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 wredna jest ale bardzo widowiskowa
Grzesiek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Widowiskowa owszem zwłaszcza jak model zapakuje sie w reklamowke aby do smieci go wyrzucić
modelpiotrek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Grzesiek przy płaskim istnieje zawsze możliwość że do reklamówki nie wejdzie bo będzie w większych kawałkach hahaha ale macie rację wredna i trudna figura
Grzesiek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Ja jak robie model i planuje nim kręcić chociaż by podstawową akrobacje zawsze wyważam na bardziej przednie wyważenie miedzy 25-30% po to aby uniknąć przechodzenia mimowolnego modelu z korkociągu zwykłego w płaski,co cie często zdarza przy tylnym wyważeniu ok 35%. 1
modelpiotrek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 heh polatałem troszkę na Phoenixie RC i o ile typowym akrobatem wchodzisz w płaski korek i wychodzisz o tyle samym jetem nie ma szans tylko jedna różnica na phoenixie nie ma akrobatów jetów same makiety które są mułowate jak to makiety no ale to tylko symulator a nie realne latanie Sebastiano Silvestri ma w jetach sterowany wektor ciągu co zwiększa sterowność modelu
Rekomendowane odpowiedzi