Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakby Koledzy chcieli to mam coś takiego w PDFie. Nie jest to o RC ( a tym bardziej 3d  ;) ) ale nazwisko Autora gwarantuje fachową i dobrze napisaną lekturę o figurach.

post-20664-0-56593900-1533187402.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Grzegorz możesz podesłac na maila ?

filok@wp.pl

Dziękuję


Piotrek to widziałem ale latam w mode 1 i mój angielski jest heh :P no

wolałbym żeby mi ktoś napisał np pionowo do góry do wytracenia prędkości,przepadnięcie ,lotki wejście w normalny korek a poźniej ? tego mi brakuje chyba ze coś źle

Opublikowano

Zaciagasz gore az do przeciągnięcia,a potem kop kierunkiem i trzymasz zaciagnięty na maxa kierunek i wysokość.Korkociąg płaski lepiej wychodzi przy bardziej tylnym wyważeniu,ale przy wychodzeniu moga być problemy.Zwlaszcza jak sie niema kopa na motorku.Szybowcami nie polecam ,bo może to skończyć  się kretem.

Opublikowano

Grzegorz wyprowadzenie jak z normalnego czyli oddanie i kierunek w drugą ?

uczyć się będę wszystkim co mam ale docelowo chcę to hmm robić jetem edf :) kopa ma :) mini avanti xs

na filmach to wygląda że przy pionowym wznoszeniu dajesz az do utraty prędkości zrywasz strugi zaczynasz normalny korek jakąś jedną zwitkę  a z tego przechodzi do płaskiego

 

tutaj na tym filmie Sebastiana jest w 2min i 28sek pokazane co bym chciał się nauczyć :)

https://youtu.be/qHub8LLo1mw

Opublikowano

Fajnie wychodzi jak model zostanie lekko pod skosem dziobem w dół - szybciej się kreci :).

Po zmianie lotu z pionowego w górę, dziób w dół, rozkręcasz model lotkami, potem przejście do płaskiego obrotowego - w zależności czy chcesz na plecy czy na brzuch:

Na plecy:

Wysokość od siebie, ster kierunku w przeciwną stronę do steru lotek, lotki zazwyczaj delikatnie trzeba skontrować w drugą stronę niż były.

Na brzuch:

SW na siebie, SK w tą samą stronę co były lotki.

Wyjście odpuszczasz kierunek i dajesz gazu, w zależności jak chcesz dalej to albo płaski lot, trzeba wysokosci odpowiednio odpuscic, albo harier, też wysokość trzeba odpuścić ale mniej :).

  • Lubię to 1
Opublikowano

Kolega jetem Kangaroo nie zamierzenie wszedł w płaski korek i nie potrafił z niego wyjść

próbował wszystkiego bo miał czas około 45 sek opadania w korku

turbina spalinowa

tyle ze tam nie ma SK i może to była przyczyna

drugie próbował również dodawać i odejmowac gazu na turbinie tez nic

dopiero jak wyłączył turbinę przed uderzeniem w ziemię model znikając za wałem p.pow sam z tego wyszedł 

Opublikowano

No niestety korek płaski jest wredny,oderwane są strugi powietrza na sterach.Przez co nie zawsze ale w większosci przypadków wyciąga się model kopem silnika ,nadając strugę za śmigłową na stery.W odrzutowcu nie wiem ale tam kopem silnika nie nadasz strugi na stery.Po prostu chodzi o to aby go na siłe wytrącić z tej bezwładnej figury.

  • Lubię to 1
Opublikowano

W latach późnych 80 wpadłem modelem spurt (czechosłowacka produkcja) w płaski korek model był napędzany MVVS 1,5cm samozapłon bez regulacji obrotów z nadajnika kręciłem ten korek do samej ziemi a MVVS cały czas na jednych obrotach fajnie to wyglądało :)

Opublikowano

Ja rozwalilem kilka modeli ktore nie chcialy z tego kora wyjsć.Przedewszystkim szybowce.

Jeden z najbardziej znanych pilotów akrobacyjnych, Ian Groom nie dał rady wyciągnąć swojego SU z płaskiego korka.

Więc ta "figura" jest rzeczywiście wredna  :o  :blink:  :(  -_-  ...

Opublikowano

Ja jak robie model i planuje nim kręcić chociaż by podstawową akrobacje zawsze wyważam na bardziej przednie wyważenie miedzy 25-30% po to aby uniknąć przechodzenia mimowolnego modelu z korkociągu zwykłego w płaski,co cie często zdarza przy tylnym wyważeniu ok 35%.

  • Lubię to 1
Opublikowano

heh polatałem troszkę na Phoenixie RC i o ile typowym akrobatem wchodzisz w płaski korek i wychodzisz o tyle samym jetem nie ma szans 

tylko jedna różnica na phoenixie nie ma akrobatów jetów same makiety które są mułowate jak to makiety

no ale to tylko symulator a nie realne latanie 

Sebastiano Silvestri ma w jetach sterowany wektor ciągu co zwiększa sterowność modelu

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.