Jump to content
yarecki61

Extra 330S vs Edge 540v3

Recommended Posts

Mam już plany na przyszły rok.Rozważam kupno modelu pod silnik 30ccm benzyna.Muszę tylko wybrać między dwoma które mi się podobają,są to modele firmy RcPilot.

post-8470-0-17643700-1543340066_thumb.jpg

post-8470-0-84339000-1543340076_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra i jeszcze raz Extra ;)

Edge na pozór ładny ale cięższy ,szybszy ,przecinak ....

I w ogóle to lepiej od razu 2,2 m .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomimo wielu perturbacji z zakupem modeli Extry 330 ewentualnie Yaka 55,pomimo straconych nerwów i nieprzespanej nocy  :wacko: , bo  okazało się po kilku moich telefonach że jednak jest ich totalny brak na magazynie......długo by można opisywać...... postanowiłem sprawić sobie taki oto model pod silnik DLE-30, TEN JEST PEWNY W 100% że dotrze do mnie.... :rolleyes: 

Jest to wersja CF,z wyposażeniem węglowym.

post-8470-0-23265200-1549989261.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dotarł...... :D  :D .Jakość wykonania bardzo zadowalająca.Lotki w skrzydła są już wklejone,wkleić samemu trzeba w sw i sk.Bardzo bogata galanteria.Załączone są 3 kolory folii,chyba do ewentualnych napraw poszycia.


 

  • Model pokryty wysokiej jakości folią
  • Maska silnika z włókna szklanego malowana
  • Rura główna skrzydeł - węglowa
  • Podwozie węglowe
  • Dźwignie węglowe,popychacze,śruby,snapy, linka - kompletny zestaw
  • Dźwignie serw duralowe czarne
  • Zbiornik paliwa z osprzętem 
  • Koła z metalową piastą, z ośkami i owiewkami
  • Łoże silnika
  • Podwozie tylne węglowe, sterowane sterem kierunku

post-8470-0-79837700-1550518392_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również obserwuję :).

Fajna skala, może i nie lata jak 2,2m , ale pakuje takiego do auta, do tego 3 wielkie wory jakiegoś badziewia podczas przeprowadzki i cos tam jeszcze o czym nawet teraz nie pamiętam i pojechał .

A 2,2m to nie mogę zmieścić samego modelu , skrzydła do bagażnika nie mieszczą się ani wzdłuż ani w poprzek , mieści się ale jest gimnastyka , 1,8m wrzucam do auta nic nie muszę pakować ani kombinować.

Ale mój 1,8m to budżetowy model ma małe lotki to i z drygiem słabo, po za tym w harrierze macha skrzydłami i trzeba sie z nim szarpać.

Nie wspominając o tym że jest sporo za ciężki.

Ciekawe ile będzie ważył twój model do lotu, a i nie napisałeś o cenie pustego modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model zakupiłem u p.Jakuba z F3M.

Cena pustego modelu to 2.199zeta.

Co do wagi też jestem ciekawy jaka wyjdzie.

W danych podają 4400...4700g do lotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łooo 4400g to musi dobrze latać, mój kosztował 800zł pusty przez dwa lata był bardzo intensywnie eksploatowany aż go w zeszłym roku skasowałem :( po czym odbudowałem :) i planuje do końca tego tygodnia skończyć zabawe z wyposażeniem i ma byc gotowy do lotu.

Waży około 5,5kg ma trochę za małe lotki i tak już nawet myślałem że jak by dostał stabilizację na skrzydłach to mógł by być nawet fajny model.

Jarek twój model to zupełnie inna klasa jak i przedział cenowy, tylko pozazdrościć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wojtku,w F3M napewno jeszcze będzie ten model, tylko pilnuj i zamawiaj.
Dzięki Wiesiek, no wiesz też zbierałem na taki model przez rok, no i się w końcu doczekałem.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o wyposażenie,to planuję takie:

silnik DLE-30

zasilanie zapłonu - lipol Ray 1800mAh 7,4v

zasilanie elektroniki - lipol Dualsky 2200mAh 7,4v +reg.nap. Dualsky VR-8LG

serwo na przepustnice - HS-645MG

lotki,sk,sw, - HS-5645MG

kill switch....

Może jakieś inne sugestie,może coś zmienić ????  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem w tej wielkości modelu pakiet do zapłonu 2200mah i do serw 2200mah , ogólnie z pakietu zasilającego serwa najwięcej wydoiłem 600mah a z pakietu zasilającego zapłon jakieś wartości bez znaczenia , dopiero po dwóch dniach latania w pakiet od zapłonu wchodziło 300-400mah.

Dlatego wywaliłem duże akumulatory i teraz leżą kupione , na zapłon SLS 1000mah, a do zasilania serw dwa foxy 1300mah.

Choć wystarczył by jeden taki 1300mah, ale dla świętego spokoju będzie dwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet nie spojrzałem na te serwa, Piotrek dobrze mówi , około 0,20s nie nadaje sie do akrobata.

Z tymi serwami to jest tak że albo dobre i drogie, albo tanie i ryzykowne, albo w przystępnej cenie ale wolne i przeważnie ciężkie.

Przerabiałem temat zeszłej zimy gdy uzbrajałem Mx-a  2,2m, kupiłem jakies dwa serwa Fetech dałem 200zł za 2szt ale nikt nic o nich nie wiedział więc je rozebrałem , po rozebraniu i ujrzeniu tandety wylądowały w śmietniku.

Kolega na pikniku bardzo chwalił serwa turnigy , latał 2 lata modelem akrobata 2,2m i nic sie nie działo niepokojącego , więc się skusiłem.

I faktycznie mają jeden sezon za sobą, tytanowe przekładnie , serwa bardzo szybkie , zasilane 7,4v czyli prosto z pakietu 2s i kosztowały w HK około 120zł za sztukę, niestety nie pamiętam symbolu serw .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.