yarecki61 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Mam już plany na przyszły rok.Rozważam kupno modelu pod silnik 30ccm benzyna.Muszę tylko wybrać między dwoma które mi się podobają,są to modele firmy RcPilot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Extra i jeszcze raz Extra Edge na pozór ładny ale cięższy ,szybszy ,przecinak .... I w ogóle to lepiej od razu 2,2 m . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal3013 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Miałem edga kiedyś, i tak jak Rafał pisze. Extra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunio2000 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Też przyłączam sie do kolegów Extra i też 2,2m jak proponuje Rafał ???? mam taką i lata super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Pomimo wielu perturbacji z zakupem modeli Extry 330 ewentualnie Yaka 55,pomimo straconych nerwów i nieprzespanej nocy , bo okazało się po kilku moich telefonach że jednak jest ich totalny brak na magazynie......długo by można opisywać...... postanowiłem sprawić sobie taki oto model pod silnik DLE-30, TEN JEST PEWNY W 100% że dotrze do mnie.... Jest to wersja CF,z wyposażeniem węglowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Chętnie przybędę na oblot np.: do Kobylnicy. Czekam na info. Powodzenia w budowie. A jak mniejsze depronowe " Extry"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Mają się dobrze.???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunio2000 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Cześć miałem Slicka Bardzo dobrze lata też pod 30cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 No i dotarł...... .Jakość wykonania bardzo zadowalająca.Lotki w skrzydła są już wklejone,wkleić samemu trzeba w sw i sk.Bardzo bogata galanteria.Załączone są 3 kolory folii,chyba do ewentualnych napraw poszycia. Model pokryty wysokiej jakości folią Maska silnika z włókna szklanego malowana Rura główna skrzydeł - węglowa Podwozie węglowe Dźwignie węglowe,popychacze,śruby,snapy, linka - kompletny zestaw Dźwignie serw duralowe czarne Zbiornik paliwa z osprzętem Koła z metalową piastą, z ośkami i owiewkami Łoże silnika Podwozie tylne węglowe, sterowane sterem kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Fajniutki, zasiadam na widowni i czekam na postępy w kompletowaniu wyposażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Kilka fotek...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Ja również obserwuję . Fajna skala, może i nie lata jak 2,2m , ale pakuje takiego do auta, do tego 3 wielkie wory jakiegoś badziewia podczas przeprowadzki i cos tam jeszcze o czym nawet teraz nie pamiętam i pojechał . A 2,2m to nie mogę zmieścić samego modelu , skrzydła do bagażnika nie mieszczą się ani wzdłuż ani w poprzek , mieści się ale jest gimnastyka , 1,8m wrzucam do auta nic nie muszę pakować ani kombinować. Ale mój 1,8m to budżetowy model ma małe lotki to i z drygiem słabo, po za tym w harrierze macha skrzydłami i trzeba sie z nim szarpać. Nie wspominając o tym że jest sporo za ciężki. Ciekawe ile będzie ważył twój model do lotu, a i nie napisałeś o cenie pustego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Model zakupiłem u p.Jakuba z F3M. Cena pustego modelu to 2.199zeta. Co do wagi też jestem ciekawy jaka wyjdzie. W danych podają 4400...4700g do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekr Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Ubiegłeś mnie... ciułałem na niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Łooo 4400g to musi dobrze latać, mój kosztował 800zł pusty przez dwa lata był bardzo intensywnie eksploatowany aż go w zeszłym roku skasowałem po czym odbudowałem i planuje do końca tego tygodnia skończyć zabawe z wyposażeniem i ma byc gotowy do lotu. Waży około 5,5kg ma trochę za małe lotki i tak już nawet myślałem że jak by dostał stabilizację na skrzydłach to mógł by być nawet fajny model. Jarek twój model to zupełnie inna klasa jak i przedział cenowy, tylko pozazdrościć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Wojtku,w F3M napewno jeszcze będzie ten model, tylko pilnuj i zamawiaj.Dzięki Wiesiek, no wiesz też zbierałem na taki model przez rok, no i się w końcu doczekałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Jeśli chodzi o wyposażenie,to planuję takie: silnik DLE-30 zasilanie zapłonu - lipol Ray 1800mAh 7,4v zasilanie elektroniki - lipol Dualsky 2200mAh 7,4v +reg.nap. Dualsky VR-8LG serwo na przepustnice - HS-645MG lotki,sk,sw, - HS-5645MG kill switch.... Może jakieś inne sugestie,może coś zmienić ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Miałem w tej wielkości modelu pakiet do zapłonu 2200mah i do serw 2200mah , ogólnie z pakietu zasilającego serwa najwięcej wydoiłem 600mah a z pakietu zasilającego zapłon jakieś wartości bez znaczenia , dopiero po dwóch dniach latania w pakiet od zapłonu wchodziło 300-400mah. Dlatego wywaliłem duże akumulatory i teraz leżą kupione , na zapłon SLS 1000mah, a do zasilania serw dwa foxy 1300mah. Choć wystarczył by jeden taki 1300mah, ale dla świętego spokoju będzie dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Może się mylę, ale wydaje mi się że serwa za wolne jak na akrobata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Nawet nie spojrzałem na te serwa, Piotrek dobrze mówi , około 0,20s nie nadaje sie do akrobata. Z tymi serwami to jest tak że albo dobre i drogie, albo tanie i ryzykowne, albo w przystępnej cenie ale wolne i przeważnie ciężkie. Przerabiałem temat zeszłej zimy gdy uzbrajałem Mx-a 2,2m, kupiłem jakies dwa serwa Fetech dałem 200zł za 2szt ale nikt nic o nich nie wiedział więc je rozebrałem , po rozebraniu i ujrzeniu tandety wylądowały w śmietniku. Kolega na pikniku bardzo chwalił serwa turnigy , latał 2 lata modelem akrobata 2,2m i nic sie nie działo niepokojącego , więc się skusiłem. I faktycznie mają jeden sezon za sobą, tytanowe przekładnie , serwa bardzo szybkie , zasilane 7,4v czyli prosto z pakietu 2s i kosztowały w HK około 120zł za sztukę, niestety nie pamiętam symbolu serw . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi