TomTech Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam. Dostałem w/w esc i jest z nim problem, nie startuje płynnie wygląda to tak jak by drgał a dopiero potem wkręca się na obroty co ciekawe przy zmniejszeniu obrotów do małych i zwiększaniu jest płynnie. Może ktoś zna przyczynę albo ma schemat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Sprawdź mosfety wygląda na uszkodzenie falownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomTech Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Mosfety sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Silnik ? Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomTech Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Silnik też sprawny, sprawdzałem na kilku. A skąd można pobrać wsad procesora? Może coś tam się wysypało. Lub coś z sygnałem zwrotnym faz ale bez schematu to ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Czy próbowałeś zmieniać kąt wyprzedzenia. KOMUTACJA – kąt wyprzedzenia: 2°, 8°, 15°, 22°, 30° . Kąt wyprzedzenia 2°, 8° - zalecany dla większości klasycznych silników typu „inrunner”. Kąt wyprzedzenia 15°, 22° - zalecany dla silników posiadających sześć i więcej biegunów. Kąt wyprzedzenia 30° - zalecany dla silników o większej liczbie biegunów. Dla silników dwubiegunowych typu „inrunner” zalecamy małe kąty wyprzedzenia 2° lub 8° - uzyskasz wyższą sprawność. Większe kąty ustawiaj dla silników posiadających sześć biegunów i więcej. Kąty wyprzedzenia 22° lub 30° zalecane są dla silników z wirującym płaszczem tzw. „outrunnery”, zwykle czternastobiegunowe. Pamiętaj, że niektóre typy silników wymagają nietypowego ustawienia komutacji, zalecamy stosować się do zaleceń producenta silników. regulatory FOXY R12B XR-120 OPTO.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Oryginalny wsad jest zawsze trudno dostępny z uwagi iż producent Ci go nie da a procesory mają blokadę przed odczytem. Alternatywą jest wgranie BLheli firmware z którym miałem okazję powalczyć. https://github.com/bitdump/BLHeli Niestety nie każdy regulator go obsłuży te które obsługują posiadają układ falownika na FET-ach o szybkim czasie i małej rezystancji zamknięcia obwodu za to możliwości jakie daje soft są ogromne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomTech Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Kąt wyprzedzenia zmieniałem, resetowałem i ustawiałem i nic to nie dało, sprawdzane na kilku różnych silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 On tak ma ! Mam taki i takie samo zachowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Mam 85A i jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Czyli knedle i piwo pierwsza klasa. Elektronika niekoniecznie. Oczywiście Semtex też jest super ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomTech Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 A czy ktoś posiada schemat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Na 99.9% nie znajdziesz schematu. Pozostaje regulator w dłoń i samemu rozrysować. Edit. Może ten schemat coś ułatwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi