mirolek Opublikowano 29 Marca 2023 Autor Opublikowano 29 Marca 2023 Ogrzewam kolejnego kotleta i prezentuję krótki film z oblotu brata bliźniaka prezentowanego tu modelu ... czyli modelu Tempest Mk1 wykonanego w z formy. Jeśli ktoś śledzi mój kanał na YT to wie, że wykonałem najpierw formę a potem kadłub i mam dwa jednakowe modele Tempesta, różniące sią wagą i jakością wykonania ze wskazaniem oczywiście na model wykonywany z formy negatywowej. Korzystając z chwili przerwy w trakcie zawodów w Bierutowie, udało się model oblatać ... było o włos, gdy zamontowane serwo SW robi w locie co chce. Oglądałem film przed publikacją kilka razy i zastanawiałem się co się dwa razy w tym locie wydarzyło. Podejrzewałem zbyt słabe dociągnięcie gumami skrzydła do kadłuba co przy silnym wietrze i dużej prędkości mogło odspajać skrzydło od kadłuba i powodować gwałtowny opór na skrzydle ale oglądając film przypomniałem sobie kolejny lot pierwszego modelu Tempesta w którym zaliczył kreta na podejściu do lądowania w dokładnie taki sam sposób jak zachował się model na filmie powyżej. Doszedłem do przekonania, że prawdopodobnie nie odciąłem kabla od "g..wnianego" serwa jakie wyjąłem z pierwszego modelu (w taki sposób trzymam na części serwa uszkodzone) ... a potem montując wyposażenie do drugiego modelu skorzystałem z kilku posiadanych używek jakie mam w pudełku i mogłem założyć to samo serwo które spowodowało kolizję pierwszego modelu. ? Pech albo raczej głupota i zarazem nauczka na przyszłość.... "stare to jest dobre wino i skrzypce" a wyposażenie do modelu to lepiej montować nowe ? ms 3
Ares Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 No , powiało grozą praktycznie wyciągnąłeś model znad samej ziemi. Dobrze ,że nic się nie stało. Serwo wymienisz i będzie grało.
endriuRC Opublikowano Niedziela o 20:47 Opublikowano Niedziela o 20:47 Chciałbym Ci Mirku i tutaj podziękować za przekazanie Tempesta w ilości dwóch sztuk. Widzimy się w Bitwie o Wawel. Nie dam się łatwo 🤣. Muszę kupić serwa na wysokość.
mirolek Opublikowano wczoraj o 05:14 Autor Opublikowano wczoraj o 05:14 Trochę pracy przed Tobą aby "dwójkę" doprowadzić do stanu lotnego ale "jedynką" możesz trening zacząć po założeniu silnika ... jestem ciekaw wrażeń z pierwszego lotu Powodzenia... ms
endriuRC Opublikowano wczoraj o 15:41 Opublikowano wczoraj o 15:41 Odrysowałem ze starego statecznik nowy. Będzie kanapka 2x balsa 2mm przełożona żywicą na płótnie 80. 1
Ares Opublikowano wczoraj o 17:40 Opublikowano wczoraj o 17:40 1 godzinę temu, endriuRC napisał: Będzie kanapka 2x balsa 2mm przełożona żywicą na płótnie 80. Spokojnie wystarczy 48 g/m2 , wytrzymałość będzie ok a zysk na ciężarze ogona istotny. Cieszy fakt ,że combat nie umiera i ktoś jeszcze lata na spalinie 1:12 . Powodzenia i pisz na forum bo ostatnio stagnacja. Pozdrawiam
endriuRC Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu 16 godzin temu, Ares napisał: Spokojnie wystarczy 48 g/m2 , wytrzymałość będzie ok a zysk na ciężarze ogona istotny. Cieszy fakt ,że combat nie umiera i ktoś jeszcze lata na spalinie 1:12 . Powodzenia i pisz na forum bo ostatnio stagnacja. Pozdrawiam Piszę piszę lubię to bardzo. Jutro dalesza część Bardzo lubie silniki żarowe, lubie ich zapach i dźwięk. Nie moge sie doczekac pierwszych zawodów 😇 Wstępnie kadłub wyszlifowany do malowania. 2
endriuRC Opublikowano 46 minut temu Opublikowano 46 minut temu Zalaminowałem tym co miałem pod ręką. Czy zrobiłem dobrze to nie wiem najwyżej zrobię jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi