Mirek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Duraluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Można sie pokusić o zrobienie dzielonego skrzydła, wkleić w kadłub kieszeń na łącznik skrzydła podobnie jak robi sie to w modelach typu :Cap,Extra,Edge czy Katana.Myślę że to rozwiązanie przy tym rozmiarze będzie najlepsze.Nawinięcie laminatowych rur na kieszenie rury łącznika jest dość proste jak sie okazało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Prawdziwe PA.... czy takie ogólnodostępne w sklepach? Mój model ma poprawnie zrobiony kadłub w tym miejscu o którym pisałem ja i inni koledzy. Na potwierdzenie tego że tam najczęściej może się złamać obejrzyj te foty. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=3040 Musiał się złamać bo to był kret z prawdziwego zdarzenia. Ale to tylko potwierdza fakt że tam kadłuby są słabsze i trzeba zrobić coś żeby nie były za słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie mam nikomu za złe dobrej krytyki,oczywiście że Jano żartuje ,znam go już ze wcześniejszych wypowiedzi.Kadłub będzie wzmocniony odpowiednio, jeszcze nie wiem jak ale zobaczymy, może i 1,5 balsą.czekam na wszystkie uwagi Cześć Przy tych rozmiarach balsa 1.5mm nic nie da. Z kolei grubsza niepotrzebnie zwiększy masę. Kadłub i tak wygląda solidnie (poza wspomnianymi słabymi punktami). Zamiast folią pokryłbym go SIG Koverall'em (cienkie płótno żaglowe do kupienia m.in. u Radka Oleksego w Olpen Model). Fajnie się nakłada, rewelacyjnie naciąga pod gorącym nadmuchem i dużo mocniejsze od każdej folii. Cenowo - tańsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dzięki, dzięki cenne uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Olo, jak sądzisz czy podwozie zrobic tak jak w twoim modelu, bo w oryginale koła są w skrzydłach, czego nie nawidzę? Czy ewentualnie zastosowac amortyzatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Napewno trzeba przemyśleć sprawę mocowania skrzydła do kadłuba.Na tym etapie pokrył bym kadłub balsą zalaminowaną tkaniną szklaną od wewnątrz na odcinku od wręgi silnikowej aż za skrzydło z 10cm.Jedna warstwa waży tyle co nic a trochę by wzmocniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Wzmocnienie słabych punktów nie zaszkodzi (ale nie całości kadłuba). Tak to wygląda u mnie w sporo większym Spacewalkerze (kryty Koverall'em - tuż przed malowaniem): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Mirek dużo też zależy na jakim lotnisku latasz z kadłuba raczej się nie wyrwie a jeżeli nawet to łatwiej to można naprawić.Moje podwozie to druty przedni 5mm,tylny 4mm a te odciągi i owiewki między drutami kryją w sobie sprężyny które trochę amortyzują a przede wszystkim nie pozwalają na rozjechanie kół na boki przy mocnym klapnięciu na ziemię. Jeżeli jednak się zdecydujesz na koła od skrzydłami to pamiętaj żeby to mocno zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 No widzisz Marku, u Ciebie jest dość płynne przejście z części "skrzydłowej" do belki ogonowej poprzez zastosowanie chyba sklejki ażurowanej aż za skrzydło oraz zastosowanie łuków celem wyeliminowania karbów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dlatego jestem jak najbardziej za wzmocnieniem tej części u Mirka (może nie aż tak "pancernie" jak u mnie bo i model mniejszy). Reszta może zostać tak jak jest. Dodatkowo, lekki ogon to później mniej balastu z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 No Mirku już wiem,czemu nie byłeś dzisiaj w Podwarpiu,na małym pikniku,żurek i kiełbaski były smaczne. Siedziałeś na kompie,aby się pochwalić budową nowego modelu,koledzy mają racje co do słabych punktów w kadłubie. Rura wystarczy 1szt.30mm duraluminium,więc ją masz,gdyż przeszkadza mi w garażu. Ten silnik 22cmm3 miał być do Piperka w skali 1:4,a nie do tego modelu. Mirku a czyj to będzie model?jeżeli twój to silnik jest wystarczający do tego modelu. Jeżeli ma to być model Krystiana lub Łukasza to silnik jest zbyt słaby,chłopaki lubią poszaleć,a zawis to mogą zrobić,pod sufitem w pokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Myślę, a nawet jestem przekonany że wzmocnię go jak kolega swojego Spacewalkera.Następna fotka już po dokładce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Mirek,profil w skrzydle oczywiście zostanie taki jak na planie czyli coś w stylu Naca2415? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Myślę że zostanie jak na planie , ale jestem gotów na wszystkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Heńku, model jest i będzie mój,oczywiście chłopaki też polatają ale bez extremy.Silnik chwilowo wypożyczam od Łukasza :roll: mam jeszcze 42cc3 ale czy to nie za mocny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Marku do ciebie też skiejuję pytania jak okleja SIG koverall'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Tak mi się wydaje ża tato specjalnie wybrał taki modelik co by mu młodzi go nie zabrali, dla nich błąkanie po niebie nie ma sensu a tatusiowi wystarcza . Jedyna dobra metoda żeby mieć coś dla siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Marku do ciebie też skiejuję pytania jak okleja SIG koverall'em Nie ma najmniejszego problemu Conieco jest opisane na mojej stronie: http://rc.marekszulen.net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Myślę ze teraz powinno byc ok. no i pionowy już w całości Krystian poważnie wyznał :model jest mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.