Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co to JPP ale jak się tam Kolega Jacek wczyta w to nasze forum FSR to więcej ciekawostek poczyta, tyle, że trzeba  trochę szukać :).

 

A czym mam trzymać? Placyma się nie da... Ale Kolega Jarek raczy zauważyć, że to elegancki dziadek jest, specjalnie malowany...

Nawet Kolega Jarek nie wie, jak to niepozorne narzędzie jest przydatne :).

Oni tam na zachodzie łykają te "dziadki" jak pelikany :D . A, że to delikatne narzędzie jest, gdyż jak za mocno się ściśnie to pęka, więc zbyt jest na okrągło.

No i nie każdy dziadek się nadaje. Dobre są tylko takie co mają zęby o module 1.

A olej każdy dobry jest, byle nie rzepakowy i nie za gęsty....A NIGRIN to jakiś nie teges? Czasem jak mi się NIGRIN skończy to mam w zapasie taki co się nazywa K2/O7

A.C.

otóz JPP to jest skrót od Jedna Pani Powiedziała

  • Lubię to 1
Opublikowano

Według mojej historycznej wiedzy to olej After Run  jest olejem z układów kierowniczych -wspomaganie. Takie różowo pomarańczowe coś . 

Kiedy używałem ,a używałem działało toto bezbłędnie.

Opublikowano

Według mojej historycznej wiedzy to olej After Run  jest olejem z układów kierowniczych -wspomaganie. Takie różowo pomarańczowe coś . 

Kiedy używałem ,a używałem działało toto bezbłędnie.

Do kupienia jako   ATF  DEXRON II  (14 PLN/1L)

Opublikowano

Różowo pomarańczowy kolor to teraz ma co drugi olej :)

I w sumie czy od układu kierowniczego, czy od skrzyni biegów, to naszym motorkom jest wszystko jedno.

 

Dlaczego przestałem używać oleju z butelki?

 

Czystość i dbałość o moje silniki to jest niejako moje oczko w głowie. I dzięki temu mam bardzo mało awarii silników, pomimo ich  BARDZO intensywnej i wyżyłowanej pracy

Koledzy moi zawodnicy to wiedzą.

 

Kiedyś także używałem AfterRuna i myślałem ,że jest dobrze.

Aż raz nalałem do silnika po sezonie trochę więcej tego oleju,  i po dłuższym czasie, okazało się ,że olej spłynął i zostawił piękny ślad na karterze i na wale.

Drugi powód to taki, że po zalaniu silnika tym olejem i ponownym odpaleniu z rury wylatywał mi siny dymek.

Wg mojej oceny ten olej nie powinien być spalany jako składnik paliwa, gdyż nie do tego służy i ja nie chcę ,zeby w moim silniku się spalał nawet przez krótką chwilę.

Poza tym jak ten olej zalega w silniku to chłonie wilgoć, i nie ma inaczej :)

Więc przestałem używać

 

Ten olej który teraz używam, jest bardzo rzadki, i te wszystkie rozpuszczalniki się błyskawicznie ulatniają i zostaje tylko cienka powłoka olejku dokładnie rozprowadzona po całym silniku.

I taka moja rada dla tych którzy używają tego After Runa. Pisałem już o tym parę razy. ZAWSZE kiedy silnik nie pracuje tłok powinien być ustawiony tuż przed górnym położeniem.

Jeżeli  czop wału jest na dole, a w tym miejscu zbiera się nadmiar tego naszego "konserwanta", to  przez zimę mamy na bank zardzewiały czop wału i zniszczoną gładź w otworze korbowodu i igły do wymiany jeżeli są.

A przeważnie po pierwszym starcie w sezonie delikwent ma wał do naprawy i nawet nie wie dlaczego mu się to stało. Tak jest u nas w FSR :)

Oczywiście nie zawsze się to zdarza ale lepiej chuchać....

A.C.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No, jak nie zadziałał... MUSIAŁ! Nie ma takiej opcji i takiej tulei, żeby nie chciała wyjść.

Musiałeś coś źle robić.

Za pomocą trytek tuleja wychodzi ZAWSZE.

I się nawet nie spieraj... :P.

 

Ale. ( i tu zapomniałem napisać) w silnikach, w których są pierścienie na tłokach Trzeba bardzo uważać, ponieważ przy mocniejszym wyciskaniu można uszkodzić tłok i połamać pierścień. I  wtedy d.pa.

Pozostaje Kolega MASK (Pozdrawiam). :);) ... Jakimś cudem ma wiedzę i dostęp do pierścieni wszelakich :)

A.C.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.