d9Jacek Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Nie wiem co to JPP ale jak się tam Kolega Jacek wczyta w to nasze forum FSR to więcej ciekawostek poczyta, tyle, że trzeba trochę szukać . A czym mam trzymać? Placyma się nie da... Ale Kolega Jarek raczy zauważyć, że to elegancki dziadek jest, specjalnie malowany... Nawet Kolega Jarek nie wie, jak to niepozorne narzędzie jest przydatne . Oni tam na zachodzie łykają te "dziadki" jak pelikany . A, że to delikatne narzędzie jest, gdyż jak za mocno się ściśnie to pęka, więc zbyt jest na okrągło. No i nie każdy dziadek się nadaje. Dobre są tylko takie co mają zęby o module 1. A olej każdy dobry jest, byle nie rzepakowy i nie za gęsty....A NIGRIN to jakiś nie teges? Czasem jak mi się NIGRIN skończy to mam w zapasie taki co się nazywa K2/O7 A.C. otóz JPP to jest skrót od Jedna Pani Powiedziała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Według mojej historycznej wiedzy to olej After Run jest olejem z układów kierowniczych -wspomaganie. Takie różowo pomarańczowe coś . Kiedy używałem ,a używałem działało toto bezbłędnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Według mojej historycznej wiedzy to olej After Run jest olejem z układów kierowniczych -wspomaganie. Takie różowo pomarańczowe coś . Kiedy używałem ,a używałem działało toto bezbłędnie. Do kupienia jako ATF DEXRON II (14 PLN/1L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Różowo pomarańczowy kolor to teraz ma co drugi olej I w sumie czy od układu kierowniczego, czy od skrzyni biegów, to naszym motorkom jest wszystko jedno. Dlaczego przestałem używać oleju z butelki? Czystość i dbałość o moje silniki to jest niejako moje oczko w głowie. I dzięki temu mam bardzo mało awarii silników, pomimo ich BARDZO intensywnej i wyżyłowanej pracy Koledzy moi zawodnicy to wiedzą. Kiedyś także używałem AfterRuna i myślałem ,że jest dobrze. Aż raz nalałem do silnika po sezonie trochę więcej tego oleju, i po dłuższym czasie, okazało się ,że olej spłynął i zostawił piękny ślad na karterze i na wale. Drugi powód to taki, że po zalaniu silnika tym olejem i ponownym odpaleniu z rury wylatywał mi siny dymek. Wg mojej oceny ten olej nie powinien być spalany jako składnik paliwa, gdyż nie do tego służy i ja nie chcę ,zeby w moim silniku się spalał nawet przez krótką chwilę. Poza tym jak ten olej zalega w silniku to chłonie wilgoć, i nie ma inaczej Więc przestałem używać Ten olej który teraz używam, jest bardzo rzadki, i te wszystkie rozpuszczalniki się błyskawicznie ulatniają i zostaje tylko cienka powłoka olejku dokładnie rozprowadzona po całym silniku. I taka moja rada dla tych którzy używają tego After Runa. Pisałem już o tym parę razy. ZAWSZE kiedy silnik nie pracuje tłok powinien być ustawiony tuż przed górnym położeniem. Jeżeli czop wału jest na dole, a w tym miejscu zbiera się nadmiar tego naszego "konserwanta", to przez zimę mamy na bank zardzewiały czop wału i zniszczoną gładź w otworze korbowodu i igły do wymiany jeżeli są. A przeważnie po pierwszym starcie w sezonie delikwent ma wał do naprawy i nawet nie wie dlaczego mu się to stało. Tak jest u nas w FSR Oczywiście nie zawsze się to zdarza ale lepiej chuchać.... A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 silnik, kręci, pali ,działa.............ale patent z trytką niestety nie zadziałał ... dziekuję wszystkim zaangażowanym w pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 No, jak nie zadziałał... MUSIAŁ! Nie ma takiej opcji i takiej tulei, żeby nie chciała wyjść. Musiałeś coś źle robić. Za pomocą trytek tuleja wychodzi ZAWSZE. I się nawet nie spieraj... . Ale. ( i tu zapomniałem napisać) w silnikach, w których są pierścienie na tłokach Trzeba bardzo uważać, ponieważ przy mocniejszym wyciskaniu można uszkodzić tłok i połamać pierścień. I wtedy d.pa. Pozostaje Kolega MASK (Pozdrawiam). ... Jakimś cudem ma wiedzę i dostęp do pierścieni wszelakich A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi