karlem Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 ...możesz odrobinę rozcieńczyć, nawet denaturatem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Po dłuuuugiej przerwie prace lekko ruszyły do przodu... Z pomocą niespełna 100 ml szpachlówki do balsy wyrównałem natarcie oraz wypełniłem wszystkie rysy na powierzchniach, na których opierać będzie się folia. Bak paliwa firmy DuBRO pasuje idealnie do firewall'a, dzięki czemu wyprowadzenia idealnie trafiają w rozwierconą oryginalnie dziurę. Wykonałem również zastrzały skrzydeł, które wymagają jeszcze laminowania miejsca styku listewek oraz miejsca, w których przykręcony będzie wspornik. Mam pewien problem, chciałbym wyznaczyć linie graniczne obklejenia statecznika poziomego, lecz nie wiem jak. Chodzi o to, że statecznik musi być idealnie prostopadły do kadłuba a szerokość nachodzącego statecznika pionowego wraz z 2 listewkami 2 milimetrowej balsy wyznaczają właśnie owe linie. W jaki sposób ustawić statecznik by był prosto? oto fotki: * ukazana na ostatnim zdjęciu kropka jest środkiem symetrii środkowej części statecznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Tylna krawędź jest prosta, więc wystarczy wyznaczyć jej środek i przyłożyć kątowniklub ekierkę i już będziesz miał wyznaczony środek. Co do oklejania, to możesz okleić go w całości a potem po przymiarce do kadłuba i statecznika pionowego odrysować na folii linię cięcia. Bardzo delikatnie przetnij folię wzdłuż tych linii i usuń zbędną część. To chyba najprostsza metoda. Przy oklejaniu z zostawieniem od razu szczeliny może się zdarzyć, że przesadzisz z temperaturą żelazka i folia ci ucieknie. Będziesz miał wtedy szczeliny, które trzeba łatać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Dziś dokonałem zakupu serca piperka, a mianowicie Asp S46 AII. Silnik kupiłem od kolegi. Silnik przepalił 3l paliwa, ma świetną kompresję i jest zadbany. A oto fotki 8) EDIT: Szukałem, niestety nie znalazłem. Potrzebuje łącznika do tłumika do ww silnika, by zamontować go bokiem i ładnie schować go pod maską silnika. Tłumik jest zbyt blisko osadzony i zahacza o firewall. Czy ktoś orientuje się gdzie można dostać takie coś? Ewentualnie z jakich materiałów wytoczyć takowy element? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przepraszam za post pod postem, lecz uważam że zasługuje on na jakąś uwagę xD w końcu to aparatura 8) serwa hs-325 nie były nigdy używane jeszcze 2 hs-322 co czyni ich 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Mam nadzieje że włożysz inny pakiet do pipera bo ten w zestawie z aparaturką coś malutki na tyle serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ja mam na 9 serw 5x1050 kan i spoko daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Więc jednak postanowiłem, za namową kolegów, na wymianę pakietu na inny o większej pojemności. Posiadana przeze mnie ładowarka obsługuje pakiety Ni-MH, chodzi mi o pakiet odbiornika, więc 4,8V. Jakich firm pakiety Szanowni Panowie polecają? Myślałem o firmie Graupner ( pozytywne opinie) jednak niestety nie mogę w Polskich sklepach internetowych znaleźć pakietów ww firmy o większej pojemności. Czekam na propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koper20 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nie wiem czy kolega zauważył ale w aparaturze brakuje anteny!!!! Bez niej niestety nie polatasz!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Od spodu jest chwytak zapewne Proponuje ci zakup zwykłych paluszków AA o pojemności 2000mah+, najlepiej 5 sztuk [nie bój się nie zaszkodzi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 http://www.modelemax.pl/index.php?cPath=183_486 trzeba czasami dobrze poszukać takich pakietów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ja lutuje zawsze sam. Używam akumulatorów vipow do takich pakietów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Koper20, w zainteresowaniach mam wpisane elektronika, to coś znaczy. Oczywiście wiem że bez anteny nie polatam, bo nie będzie zasięgu, z resztą każdorazowe włączenie aparatury z zamontowanym modułem, a bez anteny uszkadza końcówkę mocy. Antenę mam, tylko nie wkręciłem jej jeszcze przed zrobieniem zdjęć. Tak więc nie unoś się :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Bardzo przepraszam, za taki odstęp między wiadomościami o budowie, podyktowane to było poprzez natłok obowiązków domowo-szkolnych. Korzystając z wolnych dni, zabrałem się za kontynuację mojego Piperka. Przełamałem się i zdecydowałem zacząć oklejanie. zamontowałem również serwa, bowden steru wysokości, linki steru kierunku. A oto fotki wykonanej pracy. P.S zamontowałem wreszcie silnik i wkleiłem firewall'a w kadłub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 czy tą aparature kupiłeś od niejakiego Krystiana. bo te pakiety a zwłaszcza ten samoróbka coś mi znajomo wygląda? a co do silnika to słyszałem że ASP II takty nie cieszą sie najlepszą reputacją, mogłeś kupić tej samej pojemnośći OS Max olbo troszke większy ASP IV takt...To jak z tą aparaturą, od kogo ją kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Tak, aparaturę kupiłem od tego właśnie kolegi. Pakiety i tak wymienię Silnik kupiłem od znajomego z okolicy, jak już wspominałem niedawno był wymieniany tłok z tuleją odpalałem go kilka razy i żadnych problemów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 a więc: pakiety są złe, ten samoróbka to wywal bo ja go próbowałem naprawiać ale się nie da, aparatura ma pomylone drążki 6 kanału, anteny nie ma bo sam złamałem:) a serwa były używane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Kłosowski Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Serwa działają, to jest najważniejsze. Co masz na myśli mówiąc aparatura ma pomylone drążki 6 kanału??Pakiety, jak wspomniałem i tak wymienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 z tymi drążkami to chodzi o to że kanał 6 powinien być z prawej strony, a trymer z lewej, a u ciebie jest odwrotnie ( kanał 6 w Opticu to ten do wychyleń klap - takie suwaki po bokach aparatury) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 z tymi drążkami to chodzi o to że kanał 6 powinien być z prawej strony, a trymer z lewej, a u ciebie jest odwrotnie ( kanał 6 w Opticu to ten do wychyleń klap - takie suwaki po bokach aparatury) Nie wiem czy tu coś jest pomylone, w mojej tez od zawsze trymer był z prawej strony. Może to jest związane z ustawieniem MODE :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.