flyszman Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam Was, mam dziwne pytanie: czy istnieją modele DLG z dzielonym płatem ? Pytam bo ich rozpiętość i delikatność stwarza problemy przy transporcie w aucie osobowym i to z pasażerami ? Roland
Gość Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Przeglądnąłem ostatnio wiele konstrukcji i w żadnej takiego patentu nie było. Pewnie wykonanie lekkiego mocnego łączenia odpornego na przeciążenia rzucie nie jest takie proste.
Marek:D Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Vortex 3 ma dzielone skrzydła: https://www.youtube.com/watch?v=7r_cmaYOVs0 Z tego co pamiętam chyba jest też snipe z dzielonymi.
eeemil Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam Was, mam dziwne pytanie: czy istnieją modele DLG z dzielonym płatem ? Pytam bo ich rozpiętość i delikatność stwarza problemy przy transporcie w aucie osobowym i to z pasażerami ? Roland W sumie w każdym DLG da się zrobić dzielony płat, tylko podział nie centralnie ale odejmowane 0,5m zewnętrznego skrzydła (bo kadłub i tak ma ~1m długości). Jako bagnet do 0,5m końcówki spokojnie daje radę płaskownik węglowy 8x1mm.
Rafal B. Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Hmm przeglądałem konstrukcje na mistrzostwach świata i w sumie każdy topowy model ma opcje z dzielony skrzydłem. Ja obecnie też mam taki model PS i łączone na środku bez jakiś dziwnych teorii
Czaro Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Jest Snipe, jest Vortex, jest CX5, jest Flitz, jest nowy model FX. W zasadzie każdy model obecnie na rynku występuje w wersji z dzielonym skrzydłem.
Rekomendowane odpowiedzi