Skocz do zawartości

DLG z dzielonymi skrzydłami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was,

mam dziwne pytanie: czy istnieją modele DLG z dzielonym płatem ?  Pytam bo ich rozpiętość i delikatność stwarza problemy przy transporcie w aucie osobowym i to z pasażerami ?

Roland

Opublikowano

Przeglądnąłem ostatnio wiele konstrukcji i w żadnej takiego patentu nie było. Pewnie wykonanie lekkiego mocnego łączenia odpornego na przeciążenia rzucie nie jest takie proste.

Opublikowano

Witam Was,

mam dziwne pytanie: czy istnieją modele DLG z dzielonym płatem ?  Pytam bo ich rozpiętość i delikatność stwarza problemy przy transporcie w aucie osobowym i to z pasażerami ?

Roland

 

W sumie w każdym DLG da się zrobić dzielony płat, tylko podział nie centralnie ale odejmowane 0,5m zewnętrznego skrzydła (bo kadłub i tak ma ~1m długości).

 

Jako bagnet do 0,5m końcówki spokojnie daje radę płaskownik węglowy 8x1mm.

Opublikowano

Hmm przeglądałem konstrukcje na mistrzostwach świata i w sumie każdy topowy model ma opcje z dzielony skrzydłem. Ja obecnie też mam taki model :)

 

PS i łączone na środku bez jakiś dziwnych teorii

Opublikowano

Jest Snipe, jest Vortex, jest CX5, jest Flitz, jest nowy model FX. W zasadzie każdy model obecnie na rynku występuje w wersji z dzielonym skrzydłem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.