Skocz do zawartości

Motoszybowiec skyhawk TW-742


benq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym zakupić samolot Tw-742.

 

W Komplecie: model (kadłub plastikowy, skrzydła i stateczniki z pianki EP), silniczek szczotkowy klasy 480 ze smigłem składanym i aluminową piastą + śmigło zapasowe, nadajnik czterokanałowy z zasięgiem około 400 m (wymienne kwarce 27MHz), odbiornik 4 kanałowy (obroty silniczka, klapy, ster kierunku i wysokości), regulator 30 A, 3 mini serwa, akumulator 9.6 v Ni-MH 1100mAh plus ładowarka, długość:840 mm rozpiętość skrzydeł: 1160 mm, waga modelu: 600 g

 

Oto link do aukcji:

http://www.allegro.pl/item490921309_samolot_r_c_tw_742_4_kanaly_sky_hawk.html

 

Czy opłaca się go kupić?? Mam dylemat pomiędzy tym a budową innego motoszybowca plany mogę zamieścić w najbliższym czasie... Jestem początkujący i chcę się nauczyć latac. Mam symulator i te sprawy. Już rozwaliłem jeden model ale to jakis rok temu jeszcze nie miałem o tym pojęcia :roll: Może coś doradzicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a nie lepiej zainwestowac troche w 6kan. aparature(futaba 6 2,4GHz - modna czestotliwosc), do tego model easy star (bedziesz miał radoche jak sam poskładasz i poleci) - ten model jest prosty i dużo wybacza...

To napewno bedzie drozej niz zestaw z allegro ale jak już posiadziesz sztuke pilotażu, to aparature wykorzystasz w innym modelu... To tylko propozycja, a zrobisz jak Ci pasuje.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod