Skocz do zawartości

ESA na 2S rekreacyjnie


pjk11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O temacie nie słyszałem, ale wystarczy zważyć model w wyposażeniu do lotu, sprawdzić jaki ciąg deklarowany ma zestaw napędowy (według producenta), potem sprawdzić na watometrze i wyjdzie czy ma sens. Według mnie raczej nie, ale chętnie poczytam o ewentualnych próbach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Viper napisał:

O temacie nie słyszałem, ale wystarczy zważyć model w wyposażeniu do lotu, sprawdzić jaki ciąg deklarowany ma zestaw napędowy (według producenta), potem sprawdzić na watometrze i wyjdzie czy ma sens. Według mnie raczej nie, ale chętnie poczytam o ewentualnych próbach :)

 

Sama pianka 94g. Wyposazenie Emax 2205. 2 serwa 9g, RX 4g, bateria 800mAh, ESC 15-20A.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te "esiaki" rekreacyjne  robiłem  tak jak zwykłą ese-bez żadnych zmian , uproszczeń czy rezygnowania z jakiś wzmocnień węglowych .

 

Silnik może być jakiś popularny ,np cf2822  -najlepiej taki który pracuje przy zasilaniu  2s  na śmigle nie większym jak 8"

na 2s  przy tym silniku najlepiej sprawowały mi się śmigła 8x6SF  lub 8x5 (4.7)  SF  

 

Zysk wagi miałem jedynie od mniejszego pakietu ale był na tyle znaczny że było czuć "lekkość" w lataniu ale też bez jakiejś drastycznej utraty dynamiki .jakiś tam pazurek w zapasie był...

 

Linki do relacji znajdziesz pod filmami wchodząc na Youtuba lub w mojej stopce poniżej .

Z wyjątkiem FW190 cała reszta ESA latała u mnie na 2s

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.