Skocz do zawartości

Remont OsMax 46 ax


Marek_Spy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro już odeszliśmy od tematu czyszczenia silniczka( zdjęcia proszę) to jak zwykle okazuje się, że to ruskie autko jest podróbką  modelu jakiegoś mistrza z tamtych czasów.

Na modelach samochodów prędkich na uwięzi znam się tyle, o ile,  ale ta dziedzina sportu technicznego już w ogóle z modelarstwem tradycyjnym wg mnie nie ma nic wspólnego. Mechanika w czystej postaci.

A, że podróba, to można zaobserwować na filmiku.

Kiedyś takie rozwiązanie musiało być "topowe". I zostało zmałpowane, tak jak KOMETA, METEOR i parę innych silników...

Na filmie widać to rozwiązanie, tylko trzeba uważnie się przyjrzeć. Był rok 1959...I to na pewno nie był wspomniany TIEMP

A.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku nie wyrzucaj :).

Nie wiem jak źle wygląda ten Twój motorek ale tutaj np. pokazywałem silniki mocno ubrudzone i zaklejone (szczególnie ten mniejszy) a udało się wypucować i wyglądają prawie jak nowe :P 

 

 

Albo Medalliony:

 

Więc da się chyba każdy motorek doprowadzić do porządku, a wyrzucać nie zezwalam :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czarobest napisał:

Marku nie wyrzucaj :).

Nie wiem jak źle wygląda ten Twój motorek ale tutaj np. pokazywałem silniki mocno ubrudzone i zaklejone (szczególnie ten mniejszy) a udało się wypucować i wyglądają prawie jak nowe :P 

 

 

Albo Medalliony:

 

Więc da się chyba każdy motorek doprowadzić do porządku, a wyrzucać nie zezwalam :P.

Nie każdy niestety...

Czasem łatwiej zrobić nowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2020 o 14:52, AndrzejC napisał:

Skoro już odeszliśmy od tematu czyszczenia silniczka( zdjęcia proszę) to jak zwykle okazuje się, że to ruskie autko jest podróbką  modelu jakiegoś mistrza z tamtych czasów.

Na modelach samochodów prędkich na uwięzi znam się tyle, o ile,  ale ta dziedzina sportu technicznego już w ogóle z modelarstwem tradycyjnym wg mnie nie ma nic wspólnego. Mechanika w czystej postaci.

A, że podróba, to można zaobserwować na filmiku.

Kiedyś takie rozwiązanie musiało być "topowe". I zostało zmałpowane, tak jak KOMETA, METEOR i parę innych silników...

Na filmie widać to rozwiązanie, tylko trzeba uważnie się przyjrzeć. Był rok 1959...I to na pewno nie był wspomniany TIEMP

A.C.

prawdopodobnie silnik RECORD 2,5- Krizmy, konstruktora silników z MOKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Marek_Spy napisał:

A pamiętam jako pacholęcie w Pałacu Młodzieży  jak jeździli czymś podobnym, zdjęcia zrobię a tez problemem jest jak usunąć to świństwo po nitro które oblepiło motorek i jeszcze go nie wyrzucam 

jak juz pisałem wczesniej, preparat do usuwania wszelkich g.....tych starych też  z silników, nazywa się   "XXL SUPER TEN Do Przypaleń ", usuwa zestaloną rycynę, laki, smoły itd.  Ale uwaga , ze względu na zawartość NaOH  żre Alu i jego stopy, więc szczoteczta i pod gorąca wodę...Polecam

 

NITRO absolutnie NIEEEE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.