BRoman Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 Silnik ZG 62 nie daje się wyregulować poniżej 1200 obr/min. Śmigło 24x10 Zawsze był z tym problem. Czy zbyt lekkie śmigło może być jedną z przyczyn?
.bercik. Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Witam Też miałem ZG62 i zastosowanie ciężkich śmigieł np. Biela nic nie pomagało . Przyczyną gaśnięcia jest zawodny zapłon magnetyczny , sposobem na ten silnik jest przerobienie zapłonu z magnetycznego na elektroniczny , jest z tym trochę roboty ale uzyskuje się pewną iskrę na wolnych obrotach. pozdrawiam roman
BRoman Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Acha ! Czyli to co mi radzili koledzy w Krakowie. Kupię gdzieś pewny zapłon ?
.bercik. Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Witam Ja stosuję zapłony "Rcexl" , mam je w silniku KDR firmy Delro i 3W120 , jeszcze mnie nie zawiodły . Kupić można w Polsce lub Chinach ( https://pl.aliexpress.com/item/4000550346849.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.69f27ab0PHC5m0&s=p&ad_pvid=2020032300355712885153516912560000212137_3&algo_pvid=78104915-15d6-456f-8eb6-691f9f367561&algo_expid=78104915-15d6-456f-8eb6-691f9f367561-2&btsid=0ab6d69515849489576192435e332a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ ) lub https://www.modelmotor.pl/category/silniki-benzynowe-uklady-zaplonowe-cdi-uklady-zaplonowe-rcexl Przy zamawianiu musisz zwrócić uwagę na rodzaj zastosowanej świecy. pozdrawiam roman
f-150 Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Poszukaj na aliexpress.Są gotowe konwersje.Ostanio widziałem do zg 38
.bercik. Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Można się wzorować na Toni Clarku , wystarczy dorobić piastę i kupić zapłon który proponowałem . http://www.toni-clark.com/ftp/Conversion_ZG62SL-ZG62PCI.pdf
BRoman Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Sam zapłon to najprostsza rzecz w tym wszystkim.Piasta z magnesem jest do wytoczenia ! Stożek,wpust na klin to wyzwania nie dla mnie. Koszty całości to okolic 60 E więc mam dylemat czy brać się za to , czy kupić inny silnik. Oryginalny zestaw do konwersji to cena połowy silnika.
.bercik. Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Jeśli nie jesteś w stanie wykonać bądź znaleźć wykonawcy tej piasty to faktycznie zakup konwersji mija się z celem . Aczkolwiek ja bym tak szybko nie rezygnował z tego silnika , to stara niezawodna jednostka napędowa praktycznie nie do zajechania . Jest trochę przyciężkawy i niezbyt mocny ale może służyć dużo dłużej niż nowe lekkie i wysilone silniki . Wydaje mi się iż znajdziesz na forum osobę która posiada tokarkę trochę czasu i pomoże Ci zrobić tą piastę , wiem że nie będzie to łatwe bo z tego co zauważyłem to większość na forum woli doradzać niż praktycznie pomagać ? pozdrawiam roman
BRoman Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Ani myślę o rezygnacji z silnika . Ale coś zrobię by nie mieć takiego problemu. Parę rzeczy jest do sprawdzenia choćby weryfikacja Soft Mount.Musi się ocieplić ...
.bercik. Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Miałem Hydro Mount w modelu ZLIN50 , model przestał drgać ale pojawiły się problemy z zamocowaniem tłumika i gaźnika . Tłumik i gaźnik dosłownie oddzielały się od wibrującego silnika ? pozdrawiam roman
BRoman Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Godzinę temu, .bercik. napisał: Tłumik i gaźnik dosłownie oddzielały się od wibrującego silnika ? pozdrawiam roman To mnie przygasiłeś . Spróbuję zmienić gumy na twardsze.
Rekomendowane odpowiedzi