Skocz do zawartości

Waga śmigła


BRoman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Też miałem ZG62 i zastosowanie ciężkich śmigieł np. Biela nic nie pomagało .

Przyczyną gaśnięcia jest zawodny zapłon magnetyczny , sposobem na ten silnik jest przerobienie zapłonu z magnetycznego na elektroniczny , jest z tym trochę roboty ale uzyskuje się pewną iskrę na wolnych obrotach.

pozdrawiam roman

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zapłon to najprostsza rzecz w tym wszystkim.Piasta z magnesem jest do wytoczenia ! Stożek,wpust na klin to wyzwania nie dla mnie. Koszty całości to okolic 60 E więc mam dylemat czy brać się za to , czy kupić inny silnik. 

Oryginalny zestaw do konwersji to cena połowy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie jesteś w stanie wykonać bądź znaleźć wykonawcy tej piasty to faktycznie zakup konwersji mija się z celem . Aczkolwiek ja bym tak szybko nie rezygnował z tego silnika , to stara niezawodna jednostka napędowa praktycznie nie do zajechania . Jest trochę przyciężkawy i niezbyt mocny ale może służyć dużo dłużej niż nowe lekkie i wysilone silniki . Wydaje mi się iż znajdziesz na forum osobę która posiada tokarkę trochę czasu i pomoże Ci zrobić tą piastę , wiem że nie będzie to łatwe bo z tego co zauważyłem to większość na forum woli doradzać niż praktycznie pomagać ?

pozdrawiam roman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.