Skocz do zawartości

Volantex Raptor 2000


Therapy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem chyba ostatnią nowa sztukę Raptora 2000 EX w PL. Model dawno zastąpiony wersją V2. To model do FVP ale ja mam zamiar latać nim rekreacyjnie bo nie znam się na wyposażeniu FVP. Niezła cena 446 za PNP. Kadłub z twardego tworzywa i napęd pchający. Składanie zajęło mi do 2 godzin, całość można zrobić bez kleju ale ja dałem kilka kropelek dla pewności. Trochę kiepsko jest rozwiązanie mocowania skrzydeł, jest w miarę solidne ale montaż na 4 wkręty na lotnisku trwa długo. Jestem samoukiem jeśli chodzi o modelarstwo, zawsze latam sam, więc nie opiszę Wam techicznie modelu. Dlaczego to kupiłem ? Po pierwsze żeby zobaczyć jak lata bo lubię często zmieniać modele. A po drugie mam taki "fetysz" bo uwielbiam lądować. Długie podejścia bez klap kiedy leci się tuż nad ziemią i delikatne przyziemienie bardzo mnie relaksują. Czasem przez dwie godziny startuję tylko po to żeby idealnie wylądować - chore.? Oczywiscie polatać też lubię. Model ma twardy kadłub wiec nie niszczy się przy lądowaniu do tego śmigło z tyłu jest nie do złamania. Całość bez pakietu warzy 1140g. W kadlubie zmiesciły by sie dwie flaszki miejsca jest dużo. Trzeba dać duży  pakiet w dziobie bo tył jest ciężki, przynajmniej 3000 mah albo dociążyć. W modelach Volantex trzeba uważac bo odwrotne podłaczenie serwa zazwyczaj je spali. Tak mialem w Phoenix. Poszło kilka jednoczesnie.  Nie było okazji go sprawdzić. Ale opiszę jak się sprawuje. 

20200328_101403.jpg

20200328_132131.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ja mam akurat wersję V2 kupioną na alledrogo za 200zł ? Model lata bardzo fajnie. Ale przyznam, że wielość posiadanych modeli spowodowało, że latałem nim chyba z 3 razy. Klap chyba nie używałem jeszcze ale w AsW 28 musze ich użyć do lądowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach