zuzia2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Jestem początkujący. Mam motoszybowiec a zimą zbudowałem Wicherka 25 a teraz składam Fun Cuba. Latem ubiegłego roku doświadczony kolega modelarz zaczął mnie uczyć latać motoszybowcem. Jednak nauka latania przychodzi mi z dużym trudem. Pomyślałem sobie, że kupię jakiś tani symulator z kontrolerem i mój wybór padł na FLYSKY SM 600 z sklepu modelarskiego Modelemx za 135 PLN. Czy ten symulator ułatwi mi naukę latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Jak masz swoja aparaturę to lepiej kup kabelek co się wpina do gniazda trenera i USB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzia2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Ja mam aparaturę Radiolink AT9s. Czy Kolega byłby tak uprzejmy i jakiś symulator w rozsądnej cenie by mi polecił. Jak napisałem jestem początkujący i jeszcze rok temu nie miałem pojęcia co to jest modelarstwo RC. Chodzi mi o to aby podłączyć się do komputera i latać bez potrzeby pobierania jakiś programów z internetu bo w "komputerach" też nie jestem mocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Juz ci pisalem gdzie indziej ze sa darmowe symulatory. Mysle ze lepiej sie uczyć na własnej aparaturze. Na poczatku wszystko przeszkadza i nie jest tak Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...