Skocz do zawartości

Symulator FLYSKY SM 600


zuzia2013
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący. Mam motoszybowiec a zimą zbudowałem Wicherka 25 a teraz składam Fun Cuba.

Latem ubiegłego roku doświadczony kolega modelarz  zaczął mnie uczyć latać motoszybowcem. Jednak nauka latania przychodzi mi z dużym trudem.

Pomyślałem sobie, że kupię jakiś tani symulator z kontrolerem i mój wybór padł na FLYSKY SM 600 z sklepu modelarskiego Modelemx za 

135 PLN.

Czy ten symulator ułatwi mi naukę latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam aparaturę Radiolink AT9s.

Czy Kolega byłby tak uprzejmy i jakiś symulator w rozsądnej cenie by mi polecił. Jak napisałem jestem początkujący i jeszcze rok temu nie miałem pojęcia co to jest modelarstwo RC. Chodzi mi o to aby podłączyć się do komputera i latać bez potrzeby pobierania jakiś programów z internetu  bo w "komputerach" też nie jestem mocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co chcesz kupić to tylko kontroler. W windowsie rozpozna się jako kontroler gier. Tak czy siak, będziesz musiał ściągnąć i zainstalować oprogramowanie, np symulator RC Multiflight: http://multiflight.multiplex-rc.de/MULTIFlight_setup.exe

A skoro masz już aparaturę to możesz kupić taki kabelek https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-kabel-usb-symulatora-dla-futaba-jr-esk-9181236249

i też będziesz miał to samo co chciałeś a taniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem zaczynam uczyć się modelarstwa RC. I  o symulatorach jeszcze też mało co wiem. Ale o to mi chodziła żeby nie kupować nowej aparatury czyli kontrolera a robić ten symulator na swojej aparaturze. Bardzo dziękuję Robertus, że mnie "oświeciłeś" w temacie symulatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎24‎.‎04‎.‎2020 o 21:49, robertus napisał: