Skocz do zawartości

E SKY hunter pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam znajomi poprosili mnie o pomoc przy naprawie ich helika, szczerze to jestem zielony w helikowych sprawach, ale sam nie znam nikogo w okolicy co by ogarniał temat. Helik podobno miał jakąś większą kraksę i połamał smigła, jednak po wymianie smigielek i podłączeniu wszystkiego jeden z wirników nie działa.

Rozebrałem obudowę i odkryłem, że z tego pinu _20200522_185127.thumb.JPG.a1d93e93baee964add9980bfcdd4aec7.JPG

silnik nie dostaje sygnału. To znaczy że na górnym pinie oby dwa silniki działają, a na dolnym nie działa ani jeden ani drugi. Czy trzeba wymienić po prostu odbiornik, czy problem leży gdzie indziej i nie ma potrzeby kupować nowego odbiornika? 

Opublikowano

To jest układ ESC 3 in 1podobny jak w Esky Big Lama. Prawdopodobnie podczas kraksy uszkodzeniu uległa sekcja odpiwiedzialna za sterowanie drugim silnikiem. Obeznany w temacie elektronik dałby sobie radę. Może trzeba wymienić tranzystory irf. Jeżeli uda się coś kupić to szkoda naprawiać

Opublikowano

Aby na 100% potwierdzić uszkodzony ESC przelutuj silniki miejscami. 

EDIT: teraz doczytałem że już to zrobiłeś :P

Opublikowano

Nowy odbiornik załatwił sprawę, teraz obydwa silniki działają, jednak po wejściu na obroty powyżej połowy manetki gazu tylny silnik się gasi. Czy ma ktoś pomysł czy coś z tym da się zrobić? wymienić silnik na nowy? Dodam jeszcze, że ten gasnący silnik grzeje się, w porównaniu do zimnego silnika który działa.

Opublikowano

Te regulatory były stosowane nie tylko w modelach typu "LAMA" ale też w innych posiadających silniczek ogonowy "HONEY BEE CP3".

Posiadają ukryty potencjometr którym przestawia się tryb pracy w nowym module musisz ustawić go tak samo jak w oryginalnym (tak samo dwa pozostałe).

767475861_Bez_tytuu_1.jpg.9d4731b2f29baa3e6754a2193e0483e5.jpg