Skocz do zawartości

E SKY hunter pomocy


Modelarz 2123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znajomi poprosili mnie o pomoc przy naprawie ich helika, szczerze to jestem zielony w helikowych sprawach, ale sam nie znam nikogo w okolicy co by ogarniał temat. Helik podobno miał jakąś większą kraksę i połamał smigła, jednak po wymianie smigielek i podłączeniu wszystkiego jeden z wirników nie działa.

Rozebrałem obudowę i odkryłem, że z tego pinu _20200522_185127.thumb.JPG.a1d93e93baee964add9980bfcdd4aec7.JPG

 silnik nie dostaje sygnału. To znaczy że na górnym pinie oby dwa silniki działają, a na dolnym nie działa ani jeden ani drugi. Czy trzeba wymienić po prostu odbiornik, czy problem leży gdzie indziej i nie ma potrzeby kupować nowego odbiornika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

To jest układ ESC 3 in 1podobny jak w Esky Big Lama. Prawdopodobnie podczas kraksy uszkodzeniu uległa sekcja odpiwiedzialna za sterowanie drugim silnikiem. Obeznany w temacie elektronik dałby sobie radę. Może trzeba wymienić tranzystory irf. Jeżeli uda się coś kupić to szkoda naprawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy odbiornik załatwił sprawę, teraz obydwa silniki działają, jednak po wejściu na obroty powyżej połowy manetki gazu tylny silnik się gasi. Czy ma ktoś pomysł czy coś z tym da się zrobić? wymienić silnik na nowy? Dodam jeszcze, że ten gasnący silnik grzeje się, w porównaniu do zimnego silnika który działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te regulatory były stosowane nie tylko w modelach typu "LAMA" ale też w innych posiadających silniczek ogonowy "HONEY BEE CP3".

Posiadają ukryty potencjometr którym przestawia się tryb pracy w nowym module musisz ustawić go tak samo jak w oryginalnym (tak samo dwa pozostałe).

 

767475861_Bez_tytuu_1.jpg.9d4731b2f29baa3e6754a2193e0483e5.jpg