Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w złożeniu samolotu Mini Surfer 800


qnii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem sobie Mini Surfer 800, samolot całkiem fajnie wygląda. Nie mam doświadczenia w składaniu takich zestawów chciałbym się was poradzić.

Zestaw zawiera:

  • śmigło - 5050, 
  • regulator - along-rc hobby a-30a brushless esc
  • silnik 2204-2300KV

waga samolotu poniżej 250g bez pakietu,

 

  1. Jaki pakiet do tego zestawu dokupić?
  2. Podczas kupna nie zauważyłem, że model nie ma steru kierunku, jak go wykonać tzn. jaką powierzchnie powinien mieć ster kierunku?
  3. O ile powinny wychylać się stery, lotki do spokojnego latania?
     
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

10 minut temu, qnii napisał:

Podczas kupna nie zauważyłem, że model nie ma steru kierunku, jak go wykonać tzn. jaką powierzchnie powinien mieć ster kierunku?

Nie wiem jaką masz wprawę w pilotowaniu ale jeśli to pierwszy model to będzie się tyle działo że  możesz nie mieć czasu na ster kierunku i nawet jak by był to i tak pewnie nie byłby używany.

Co do baterii to po złożeniu modelu zobacz jaki balast jest potrzebny do wyważenia i wtedy kup baterię 3S o takiej masie jaka jest potrzebna do wyważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie szkoły. Jedna mówi że ster kierunku zawsze powinien być a druga którą jak widać reprezentuje producent mówi że w tak małym modelu skuteczność SK jest znikoma i można latać bez niego.

Jeśli chcesz dorobić w tym modelu SK to odetnij około 1 góra 1,5cm i przyklej go na taśmę. Są takie specjalne do zawiasów lub zastosuj sylikon jako zawias.