Skocz do zawartości

Aerograf na początek


hiroszima16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! 

Ostatnio rozglądam się za moim pierwszym aerografem, ale jako że nie miałem z tym styczności jestem trochę zielony w temacie. 

Znalazłem taki zestaw: https://magma.sklep.pl/product-pol-6292--Zestaw-kompresor-do-aerografow-z-butla-TG130-0-2-0-3-TG138-0-5.html

Czy miał ktoś z nim styczność, a może macie do polecenia lepsze zestawy? 

Budżet jakim dysponuje to 400-500 zł. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ten agregat i aerograf generalnie jest do mniejszych modeli i lekkich farb do modeli "plastikowych". Model powyżej 1,2m trzeba malować na raty. Aerograf jest marny polecam Adlera jakiegoś dwufunkcyjnego z możliwością wymiany dyszy 0,2 na 0,3. Takim aerografem ja maluję znaki rozpoznawcze i inne drobne elementy. Cały model maluję METABO FSP 100. Są tańsze chińskie odpowiedniki, ale to są jednorazówki. Jak je rozkręcisz do mycia to już nie będą trzymać szczelności no chyb, że ponownie skleisz gwinty na CA i będziesz maił szczęście. Do tego pistoletu niestety potrzebny już jest duży kompresor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu też miałem dylemat. Ostatecznie wybrałem aerograf Fengda bd130 z dyszami 0,2 0,3 i 0,5. Do napędu jednak kupiłem kompresor olejowy z butlą 25L i odwadniacz do tego.
Zależy ile masz miejsca i gdzie będziesz malował. Dobrym rozwiązaniem i cichym w użytkowaniu jest lodówkowiec, może być z 2 agregatów i butla nawet z gaśnicy lub z małej turystycznej kuchenki gazowej.
Z aerografu jestem zadowolony, ale do lakierowania większych powierzchni trochę za mała dysza, przydaje się pistolet i tu mając większy kompresor nie będzie problemu z iloscią powietrza.


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, robert.pilot napisał: