bojler Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2009 Dzięki wszystkim za informację i opinie oraz uwagi dotyczące silników. Po przeanalizowaniu za i przeciw zdecydowałem się jednak na zakup OS MAX 46 FX. Myślę że Sławek napisał najistotniejszą rzecz, że pewny i niezawodny silnik ułatwi naukę latania. Grzesiu dzięki za filmik i myślę że niebawem się spotkamy, może pomożesz mi w docieraniu mojego silnika.
Grzesiek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Bojler, co do docierania i regulacji silnika daj znać kiedy, co i jak. Pomogę Ci z przyjemnością. (zastanów się dobrze nad serią AX, ze względu na błąd technologiczny związany z odchodzącym chromem z tulei cylindrowej). Ja bym na początek wybrał serię LA.
Konrad Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 W 100% zgadzam się z Grześkiem,silniki serii AX to następcy starych poczciwych FX,co ciekawe FX są często znacznie droższe od silników nowej serii AX.Tobie w zupełności wystarczy silniczek Os Max z serii La,w modelu cessny nie bedzie wysilony i wytrzyma wiele sezonów.Dociera się praktycznie sam,a regulacja to bajka.
Danielstol Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam. ASP FS AR po przepaleniu 2 litrów paliwa nigdy nie zgaśnie ,chyba że z braku paliwa.Regulacja prawie ta sama co w 2 takcie,a i 4 takt ASP przeżyje dużo wiecej niż 2 takt podczas wypadków np w nauce latania ,(gaznik z tyłu ) Moim skromnym zdaniem nie ma co pakować w serie La jeśli ma sie na wydanie na silnik 400-500 zł.
Grzesiek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 bojler a oto filmik jak chodzi ASP FS AR tyle ze 30 (5cm)ten ktory jest teraz w katanie.Silnik w modelu zmienilem z ASP na 46LA poniewaz te 4-sow byl za slaby do tego modelu co widac na filmie. http://video.google.pl/videoplay?docid=-817072203256220491
Irek M Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 A tu masz mój model o masie do lotu 2700g z silnikiem ASP FS 61 AR: http://pl.youtube.com/watch?v=kcYz9-eowpk tu ten sam model ale z silnikiem OS max 46 LA: http://video.google.pl/videoplay?docid=-3402706826199799494&q=source%3A000564795793267756109&hl=pl tu pierwsze odpalenie co prawda ASP FS 80 ale z 61 było identycznie: http://pl.youtube.com/watch?v=hEyflm9OBv0&feature=related raz wyregulowany chodzi jak zegarek.
Henryk S. Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kup 4suwa OS lub ASP,na pewno będzie to bardzo dobry zakup. Latam kilka sezonów na tych silnikach,według mnie są to bardzo dobre silniki,żadnych kłopotów z odpalaniem,czy zgaśnięciem w powietrzu. W sezonie 2008 wypaliłem na tych silnikach 55l paliwa,bez żadnej regulacji,tylko tankowanie i start.
bojler Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2009 No więc tak kupiłem OS 46LA a to ze względu iż Cesna 182 którą zakupiłem ma 1650 cm rozpiętości i waga ok 3 kg. Myślę że na początek powrotu do modelarstwa to mi wystarczy. Czekam teraz tylko na aparaturę RDS 8000 2,4 GHz SANWY. Za nim jednak zacznę latać Cesną chciałbym poternować na tym samolocie EASY TRAINER 40.
bojler Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Bojler, co do docierania i regulacji silnika daj znać kiedy, co i jak. Pomogę Ci z przyjemnością. (zastanów się dobrze nad serią AX, ze względu na błąd technologiczny związany z odchodzącym chromem z tulei cylindrowej). Ja bym na początek wybrał serię LA. Grzesiu jak możesz to zostaw jakieś namiary do Ciebie nr gg.
Grzesiek Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Grzesiu jak możesz to zostaw jakieś namiary do Ciebie nr gg. 11658072
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.