Skocz do zawartości

Który silnik wybrać?


bojler

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki wszystkim za informację i opinie oraz uwagi dotyczące silników.

Po przeanalizowaniu za i przeciw zdecydowałem się jednak na zakup OS MAX 46 FX.

Myślę że Sławek napisał najistotniejszą rzecz, że pewny i niezawodny silnik ułatwi naukę latania. Grzesiu dzięki za filmik i myślę że niebawem się spotkamy, może pomożesz mi w docieraniu mojego silnika.

Opublikowano

Bojler, co do docierania i regulacji silnika daj znać kiedy, co i jak. Pomogę Ci z przyjemnością.

(zastanów się dobrze nad serią AX, ze względu na błąd technologiczny związany z odchodzącym chromem z tulei cylindrowej). Ja bym na początek wybrał serię LA.

Opublikowano

W 100% zgadzam się z Grześkiem,silniki serii AX to następcy starych poczciwych FX,co ciekawe FX są często znacznie droższe od silników nowej serii AX.Tobie w zupełności wystarczy silniczek Os Max z serii La,w modelu cessny nie bedzie wysilony i wytrzyma wiele sezonów.Dociera się praktycznie sam,a regulacja to bajka.

Opublikowano

Witam. ASP FS AR po przepaleniu 2 litrów paliwa nigdy nie zgaśnie ,chyba że z braku paliwa.Regulacja prawie ta sama co w 2 takcie,a i 4 takt ASP przeżyje dużo wiecej niż 2 takt podczas wypadków np w nauce latania ,(gaznik z tyłu ) :) Moim skromnym zdaniem nie ma co pakować w serie La jeśli ma sie na wydanie na silnik 400-500 zł. :)

Opublikowano

A tu masz mój model o masie do lotu 2700g z silnikiem ASP FS 61 AR:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=kcYz9-eowpk

 

tu ten sam model ale z silnikiem OS max 46 LA:

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=-3402706826199799494&q=source%3A000564795793267756109&hl=pl

 

tu pierwsze odpalenie co prawda ASP FS 80 ale z 61 było identycznie:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=hEyflm9OBv0&feature=related

 

raz wyregulowany chodzi jak zegarek.

Opublikowano

Kup 4suwa OS lub ASP,na pewno będzie to bardzo dobry zakup.

Latam kilka sezonów na tych silnikach,według mnie są to bardzo dobre silniki,żadnych kłopotów z odpalaniem,czy zgaśnięciem w powietrzu.

W sezonie 2008 wypaliłem na tych silnikach 55l paliwa,bez żadnej regulacji,tylko tankowanie i start.

Opublikowano

No więc tak kupiłem OS 46LA a to ze względu iż Cesna 182 którą zakupiłem ma 1650 cm rozpiętości i waga ok 3 kg. Myślę że na początek powrotu do modelarstwa to mi wystarczy. Czekam teraz tylko na aparaturę RDS 8000 2,4 GHz SANWY. Za nim jednak zacznę latać Cesną chciałbym poternować na tym samolocie EASY TRAINER 40.

Opublikowano
Bojler, co do docierania i regulacji silnika daj znać kiedy, co i jak. Pomogę Ci z przyjemnością.

(zastanów się dobrze nad serią AX, ze względu na błąd technologiczny związany z odchodzącym chromem z tulei cylindrowej). Ja bym na początek wybrał serię LA.

 

Grzesiu jak możesz to zostaw jakieś namiary do Ciebie nr gg.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.