kesto Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Model w takim układzie aerodynamicznym, gdy silnik jest umieszczony z tyłu ponad osią kadłuba, wymaga ustawienia silnika w dół, nie w górę, jak na Twoim zdjęciu. Jeśli będziesz trzymał model w ręku za kadłub i włączysz silnik, to naturalnie będzie "przygniatało" przód modelu (wektor ciągu ponad środkiem ciężkości i osią kadłuba). Nie może być inaczej i jest to całkowicie naturalne zjawisko. Skierowanie wektora ciągu w górę (tak jak to zrobiłeś), jeszcze to zjawisko pogłębi. Zamocuj silnik na -2 stopnie i próbuj latać. Jeśli model będzie w locie miał tendencje do lotu nurkowego, to skieruj silnik w dół, nie w górę. Na zdjęciu masz mojego Polarisa w takim samym układzie aerodynamicznym i widać wyraźnie, że silnik skierowany jest w dół i model lata poprawnie. Trzymany w ręku z włączonym silnikiem ma tendencje do opuszczania nosa i to jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.