Skocz do zawartości

SEAWIND SEAPLANE EP


Rekomendowane odpowiedzi

Model w takim układzie aerodynamicznym, gdy silnik jest umieszczony z tyłu ponad osią kadłuba, wymaga ustawienia silnika w dół, nie w górę, jak na Twoim zdjęciu. Jeśli będziesz trzymał model w ręku za kadłub i włączysz silnik, to naturalnie będzie "przygniatało" przód modelu (wektor ciągu ponad środkiem ciężkości i osią kadłuba). Nie może być inaczej i jest to całkowicie naturalne zjawisko. Skierowanie wektora ciągu w górę (tak jak to zrobiłeś), jeszcze to zjawisko pogłębi. Zamocuj silnik na -2 stopnie i próbuj latać. Jeśli model będzie w locie miał tendencje do lotu nurkowego, to skieruj silnik w dół, nie w górę.

Na zdjęciu masz mojego Polarisa w takim samym układzie aerodynamicznym i widać wyraźnie, że silnik skierowany jest w dół i model lata poprawnie. Trzymany w ręku z włączonym silnikiem ma tendencje do opuszczania nosa :)  i to jest normalne.

post-2918-0-42745000-1401891562_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.