Stiopa Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Witam. Czy ktoś miał do czynienia z takim silnikiem? Jakieś doświadczenia? Jest to wyczynowy Termik 10ccm produkcji ZSRR. Zdjęcia poniżej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Wyczynowy? Do jakiej kategorii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiopa Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Na tamte czasy to chyba F3A. Pisząc wyczynowy miałem na myśli raczej fakt, że osiągami i jakością wykonania przewyższał podobne silniki produkowane w ZSRR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Myślę, że nie powinien ustępować popularnej wówczas Webrze... Nawet gaźnik à la Dynamix ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiopa Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Jestem w jego posiadaniu od wielu lat, ale przez cały ten czas nigdy nie spotkałem modelarza, który miałby jakieś doświadczenie z tym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 firma TK specjalizowała się w produkcji silników będących kopiami silników znanych swiatowych marek.... ja mam kopię Super Tigra 3,5 cc, nazwano go TRAINER . a doświadczenie z tym silnikiem ( 3,5 cc )??? bardzo kiepskie wykonanie, luz na panewce wału korbowego taki , że całe ciśnienie z karteru ucieka.. silnik żarowy a nie sposób go uruchomić..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 3 godziny temu, d9Jacek napisał: silnik żarowy a nie sposób go uruchomić..... Jak większość radzieckich klonów.Słabo pracowali na zasadzie "kopiuj-wklej".Nie to co dzisiaj china. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiopa Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 18 godzin temu, d9Jacek napisał: firma TK specjalizowała się w produkcji silników będących kopiami silników znanych swiatowych marek.... ja mam kopię Super Tigra 3,5 cc, nazwano go TRAINER . a doświadczenie z tym silnikiem ( 3,5 cc )??? bardzo kiepskie wykonanie, luz na panewce wału korbowego taki , że całe ciśnienie z karteru ucieka.. silnik żarowy a nie sposób go uruchomić..... Dzięki za informację. Rzuciłeś trochę światła na producenta, którego kompletnie nie kojarzę. Mimo wszystko liczę na to, że ten silnik będzie trochę lepszy od przeciętnego MDS-a. Przynajmniej z zewnątrz jakość wykonania sprawia dużo lepsze wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Jeśli to nowy silnik to przed odpaleniem rozbierz, wysyp wióry, wygładź grad w karterze i na tulei. Złóż z nowymi łożyskami i możesz się cieszyć niezłym wariatem. Ja kiedyś kupiłem fabrycznie nowego mds 10 kru (jeszcze pisany cyrylicą), starszy brat Twojego. Jedyny mankament w moim przypadku to gaźnik (prostszy model), one podobno tak mają, że są zerojedynkowe. Ale pali z paluszka a z rurą fajnie wyje. Może kiedyś go ulotnię ale obecnie znów mnie wzięło na modele samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 28 minut temu, Stiopa napisał: ......lepszy od przeciętnego MDS-a. Przynajmniej ..... MDS-y robione dla ROBBE-go to bardzo dobre uzytkowe silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi