Jump to content

Recommended Posts

Witam. 

Zaczynam z modelami i potrzebowalbym kilku rad i podpowiedzi. Dostałem samolot jak na zdjęciach z tym silnikirm asp 25 i potrzebowalbym informacji jakie śmigło byłoby optymalne do nauki latania i jaka świeca byłaby odpowiednia do tego silnika? Druga sprawa to taka że chciałbym wymienić wszystkie serwa na nowe ponieważ te leżały ok 6-7lat i nie wiem jakie kupić zeby byly dobre. Chodzi o serwo kierunku, wysokości, gazu i dwa na lotki. Jaka firma jaka moc? Myslalem nad HITEC lub SANWA. Mam nadajnik 6cio kanalowy HITEC i myślałem żeby do nauki zamontować żyroskop. Czy to dobry pomysł? Dużo informacji ale nie znam się za bardzo na tym a nie chciałbym kupić niepotrzebnych rzeczy. Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi. 

IMG_20210407_202355.jpg

IMG_20210407_202223.jpg

IMG_20210407_202215.jpg

Po pytaniach zadanych przez Ciebie podejrzewam, że jest to twója pierwsza styczność z modelarstwem, ja doradzał bym Ci na początku zainwestować w symulator i poćwiczyć odruchy. Do pierwszych lotów celuj w samolot typu blixer, dużo wybacza i pozwoli się oswoić z lataniem na żywo. Ten model w międzyczasie możesz sobie serwisować, wymieniać serwa itd. Jak już poczujesz się na siłach to wtedy zabierz się za spaliny, szkoda żebyś się zniechęcił na samym początku. Bo albo problem będzie z regulacją silnika, albo kosztowne naprawy modelu. Jeśli chodzi o serwa to jakieś standard można zamontować 3-4 kg momentu obrotowego (ta informacja jest podana w opisie serwa). 

Cześć

Zalecane śmigło to 9x5 ale uwierz ten model nie jest najlepszy na pierwszy model, tym bardziej do nauki. Proponuje zainwestuj w jakiegoś piankolota może być nawet jakaś ESA ale łatwego życia nie będzie mieć

pozdrawiam

Jeżeli nigdy nie latałeś to tym modelem się nie nauczysz i go rozbijesz zanim dobrze wystartujesz. Kup Multiplex Easy Star lub klona tego modelu i ucz się na nim. Na forum jest masa wątków jak rozpocząć latanie.

• Recently Browsing   0 members