Skocz do zawartości

NSU RO 80- Auto które wyprzedziło swoją epokę


d9Jacek

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, Granacik napisał:

Podobny moduł w Trabancie Polo siedzi.

no tak, w Polonezie też, ale........ tam 4 cylindry a tu dwa...

na stronie Petera jest podany wykaz częsci , to już jest jakiś plus

34 minuty temu, mr.jaro napisał:

Moze tu dopytac?

Jarku , tak poproszę  jężeli możesz?

 

35 minut temu, mr.jaro napisał:

Rzadki okaz,

ano  tak , na stronie Boscha  nowy kosztował ~~~800€ + VAt

 

najgorsze to to ,.że nie można sprawdzic zapłonu metodami tradycyjnymi,  silnik złapał na moment  i dupa

jedyne co mi prrzchodzi w tym momencie do głowy , to wymienić kable wysokiego napięcia i wymyc porządnie cewkę zapłonową bo i takowa jest..

uprzedzając pytania co do świec ... Niemcy , klubowicze   przechodzą na  redukcje i uzywają NGK...wrzucę zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mr.jaro napisał:

A co mam napisac jako opis usterki?

Jarku,

silnik kręci, pompa podaje paliwo, nowa kopułka, palec rozdzielacza

silnik przebieg 70k ale to poprawiona 2 swiecowa wersja

świec nie wykręcałem bo mam tylko jedną w zapasie a niestety dostę jest marny  no i pewne  wahanie pojawia się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz totalna bzdura a zajmowałem się takimi układami lata nawet improwizowane robiąc moduły zapłonowe. Najbardziej intratną była regeneracja modułu DIS w polonezie abimex, padały jak muchy. Ale od początku najpierw sprawdź czy czujnik Halla działa. Do czujnika będą szły 3 przewody jeden to masa drugi napięcie i oczywiście impuls. Najcześciej jest to środkowy. Po podkręceniu silnikiem na woltomierzu będzie widać jak napięcie się zmienia a na oscyloskopie prostokąt o amplitudzie 5V

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Marek_Spy napisał:

Po podkręceniu silnikiem na woltomierzu będzie widać jak napięcie się zmienia a na oscyloskopie prostokąt o amplitudzie 5V

hmmm....nie mam w tym momencie pomocnika, n ie dojechał  a i oscyloskopu też brak  i nie będzie

10 minut temu, Marek_Spy napisał:

najpierw sprawdź czy czujnik Halla działa

ok,dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2021 o 18:49, Granacik napisał:

Te szczyny paliwopodobne co teraz z instrybutorów się nalewa to rozpuszcza wszystko po drodze w starszych pojazdach.

 

Ja ostatnio odjechalem z pistoletem instrybutora po tankowaniu.   Jakos sie cholera zamyslilem i zapomnialem wyjac . W sumie dobrze ze to tylko pistolet  instrybutora , bo przy wyjmowaniu czego innego , lepiej sie nie zamyslac ?  

Nawet nie slyszalem , ale zobaczylem lezacy waz w lusterku. Pani na stacji nie byla BARDZO zdziwiona , wiec chyba takie numery im sie czesciej zdarzaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, d9Jacek napisał:

no tak, w Polonezie też, ale........ tam 4 cylindry a tu dwa...

na stronie Petera jest podany wykaz częsci , to już jest jakiś plus

 

To nie istotne. Ten moduł to tylko taki wzmacniacz sygnału podawanego na cewkę WN z przerywacza czy czujniku Hall'a. Resztę załatwia kopółka z palcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.