Skocz do zawartości

Podwójne działanie lotek


Tommy 54

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie wiesz jak wejść w menu odbiornika to Ci podpowiadam - w menu nadajnika za pomocą zakładki "telemetry" wejdź w menu odbiornika. Nie strzelaj focha tylko bierz się do roboty ?. Jeżeli to co masz zrobione na GR-16 nie zajmuje więcej jak 6 kanałów a elektroszybowiec z dwoma lotkami nie zajmuje ponieważ wystarczy 5 kanałów, to jest to do ustawienia na GR-12.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tomek nie obraz się ale jesteś … skoncentrowany na czymś innym. 
przeczytaj jeszcze raz co wszyscy tobie napisali. I to nie jest teoria tylko rzeczywistość. 
Osobiście mam w dlg taki odbiornik i używam telemetrii i zamieniłem w nadajniku kanały jak opisywałem tobie wcześniej.   Jeżeli nie potrzebujesz dołączyć żadnego czujnika to wchodzisz poprzez nadajnik w ustawienia odbiornika i tam ustawiasz ze kanał 5 (odbiornika gr12) nie działa jako. Port telemetrii tylko kanał 5. Jak to zrobić poprzez nadajnik, polecam lekturę instrukcji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się , ale 5-ty w odb. potrzebuje do sensora napięcia pakietu. A na 5-tym w nad. chodzi lotka prawa Aile2. 

Lotka Aile1 chodzi tu i tam na 2-gim. Więc jak na wstępie pisałem problem w tym jak przerzucić 5-ty na 6-ty w nadajniku. 

Btw. Masz ten nadajnik HoTT MZ-18 , czy tak "teoretycznie" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłem z zamianą lotek na klapy do lądowania. Zamiast tego zrobiłem mixy do beczki (w lewo i prawo).

Mam już mixy do spiral (płaskiej i stromej). Więc moją pianką Alpha 1500 - można robić akrobacje. Oczywiście mnie to dłuuuugo nie grozi, bo nigdy nie latałem. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakbyś napisał, że jeszcze nigdy nie kierowałeś samochodem, ale odpuściłeś sobie hamulce, ale za to zrobiłeś miksy do driftu w lewo i w prawo.

Od d strony zaczynasz. Nie ma jednego ustawienia sterów (miksów) do danej figury akrobacji, tak jak nie ma jednego ustawienia kierownicy do skrecania samochodem - trzeba na bieżąco korygować. I tak samo w samolocie. Wychylenia sterów są dynamiczne i zmienne w zależności od fazy figury oraz zmienne aby na bieżąco korygować przebieg figury. Ha - nawet zwykły poprawny zakręt wymaga na bieżąco kontroli trzema sterami we wszystkich 3 osiach.

Polataj najpierw z podstawowymi ustawieniami i wyrób nawyki jak działają poszczególne stery, a wtedy może zobaczysz co warto zautomatyzować miksami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.