bojler Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam Czy ktoś miał do czynienia z tymi silnikami albo z tą marką, jakieś opinie i oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Z 4T TT do czynienia nie miałem, natomiast znam silniki Thunder Tiger helikopterowe (miałem 2 - .50 i .53Redline). Ogólnie fajnie się spisywały. Trochę kaprysiły na początku, ale potem pracowały cały sezon bez przygód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Ja miałem do czynienia z silnikiem Thunder Tiger GP-07-maleństwo,ale spisywał się rewelacyjnie,raz wyregulowany chodził przez długi czas jak złoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja bym za bardzo się nie nastawiał na ten motorek. Firma jakością kojarzy mi się z ASP/Magnum, cena kilkadziesiąt procent wyższa a waga silnika 15 ccm wieksza o 100 gram!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 nie miałem doczynienia z 4T natomiast mam GP-25 silnik chodzi 3 sezon i jest bardzo OK, raz w sezonie wyregulowany chodzi bez dotykania gaźnka........ waga???? mniejsza niż inne silniki tej klasy a moc porównywalan.... osobiście uważam że jest o niebo lepszy od ASP czy nawet OS Max serii LA oczywiście mowa o konkretnym egzemplażu tym co ja mam nie wiem jak inne modele tych silników się sprawują....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Silniki Thunder Tiger nie są zbyt popularne w Polsce i samej zasady nie chwali się i nie poleca się tego czego się nie zna. Szukając informacji o i innym silniku na rcgroups natrafiłem na bardzo pochlebne opinie na temat tej marki (głównie chodziło o modele dwusuwowe) przez co marka ta zapadła mi w pamięci ponieważ wcześniej nie zwracałem na nią uwagi. Myślę aby dowiedzieć się czegoś obiektywnego na temat tej marki od ludzi którzy użytkują te silniki trzeba odwiedzić zagraniczne fora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam Kupiłem ten silniki właśnie wczoraj odebrałem przesyłkę. Muszę powiedzieć że pierwsze wrażenie po wyjęciu z pudełka jest ok. Jest o 180 g lżejszy od podobnego modelu ASP a ma porównywalna masę z Os Max. Jak się będzie sprawował to zobaczę. A tak wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL B Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam. Jakaś plaga na te czerwone pudełka ,gdzie nie po patrze tam czerwono. Mam GP07 i GP 28 .Silniczki czyste bez opiłków producent zadbał o to.Docieranie rewelacja nie potrzeba rozrusznika palą od palca,przedwczoraj docierałem GP28 żadnych problemów . Czyżby w Wałbrzychu GP wyparły OS. Podejrzewam że będziemy zadowoleni z silniczków,ale to się okaże podczas eksploatacji jak na razie rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No to i ja sie tez pochwale,swoim GP-28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 WitamKupiłem ten silniki właśnie wczoraj odebrałem przesyłkę. Muszę powiedzieć że pierwsze wrażenie po wyjęciu z pudełka jest ok. Jest o 180 g lżejszy od podobnego modelu ASP a ma porównywalna masę z Os Max. Jak się będzie sprawował to zobaczę. Albo masz cos z wagą, albo producent ma cos z wagą, albo porównujesz masy innych silników. ASP/Magnum 15 ccm waży 645 gram z tłumikiem. To gdzie ThunderTigerowskie 745 gram sie tu znajduje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Silnik , który ja zakupiłem wg specyfikacji waży 457,2 g. Nie wiem skąd Ty masz takie dane, ale postaram się dzisiaj zważyć silnik i zamieścić fotkę. Dla porównania przyjąłem silniki o zbliżonej pojemności tj 12 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dane takie mam z linku, który raczyłeś usunąć ze swojego pierwszego postu (bardzo neelegancko zresztą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dane takie mam z linku, który raczyłeś usunąć ze swojego pierwszego postu (bardzo neelegancko zresztą) Link usunąłem ze strony z prostej przyczyny, sklep jak sprzedał mi silnik usunął go z listy i zrobił się to pusty link. Dane silnika są tutaj na stronie producenta: http://www.tiger.com.tw/product/9802.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 z tą wagą silnika, to nie zawsze jest tak, że im silnik lżejszy tym lepiej. IMHO lepiej wozić masę w silniku, co daje mu trwałość, niż ołów na dziobie. Podoba mi się to tylne mocowanie, takie jak w benzynkach- łacniejsze to to w montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Silniczek został zamontowany w Piperku Tutaj są filmiki z jego docirania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jak wrażenia po czasie? Zastanawiam się nad nim jako zastępcą OS FS Surpass II 70. Większa pojemność przy mniejszej masie. I czy ważyłeś gada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Wrażenia po czasie są jak najbardziej pozytywne, silnik pracuje bez zarzutów a jego plus to małe zużycie paliwa w porównaniu z ASP o tej samej pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Tylko zamiast łożysk kulkowych w przeniesieniu napędu na popychacze dali podobno ślizgowe :-), poza tym parę bajerów typu czarna głowica i tłumik super hiper turbo powłoka na cylindrze... jednym słowem marketing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Mnie interesuje jeszcze bardzo kwestia dostępności części do tego silniczka. Ktoś już sprawdzał? Strasznie mi cieknie na niego ślina! Mało kto myśli o tym przy zakupie, ale dostępność i ceny części są wielokroć ważniejsze od samego silniczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Po crasch teście najczęściej nadaje się na śmietnik czyli aledrogo. Naprawa 4 suwów jest nieopłacalna. Właśnie wszedłem w posiadanie tt91fs poprzedniej generacji za ok 500pln. Przy kraschu skrzywi się wał, popychacze , może i pójdzie głowica. Raczej naprawa będzie nieopłacalna (bo i łożyska trzeba wymienić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.